  • Data: 2018-04-02 15:09:15
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 29 marca 2018 13:15:21 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Limit kredytowy właściwie jest miarą "zaufania" banku do klienta
    > (ilością pieniędzy, którą bank może pożyczyć klientowi bez nadmiernego
    > ryzyka).
    >
    > Czy jest jakiś sens w zmniejszaniu wielkości tego "zaufania"?

    Taki że zaufanie to powinienem mieć ja do banku a nie bank do mnie
    Bank mi ufa chyba z autoamtu pisząc w co drugiej wiadomości/piśmie "dla naszych
    najlepszych" "specjalnie dla Pana itp" itp
    Zreszta w nosie mam zau=fanie banków w czasach gdy ich stały klient jest gorzej
    traktowany/ ma gorsze warunki jak nowy, bez relacji z ulicy
    Zapytam tu Dawida czy jako pewnie wieloletniemu klientowi City zaproponował walizkę
    chociażby?
    Ze mną relacji nie ma City, zaufania do mnie nie mieli okazji nabrać a walizke dać
    chcieli ;)