eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy" › Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder4.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.12.16.68.M
    ISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <qkaehh$65d$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <qkavss$jrs$1@gioia.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <5d6cf9d1$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkj24c$1mjp$1@gioia.aioe.org>
    <5d6d13bb$0$524$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5d6e11d9$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5d6e527e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Subject: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Date: Mon, 9 Sep 2019 16:07:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <5d765d1e$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.140.230
    X-Trace: 1568038174 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17346 83.26.140.230:56231
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2747
    X-Received-Body-CRC: 3200929828
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645743
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4b70f9a9-f303-4a08-a0f3-9676e089555b@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 września 2019 13:46:10 UTC+2 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:
    > W dniu 03.09.2019 o 13:12, Dawid Rutkowski pisze:
    >> > On-line to idą tylko autoryzacje (do banków - wystawców kart
    >> > klientów) - a zestaw transakcji do rozliczenia idzie zwykle raz
    >> > dziennie (do banku - aquirera sprzedawcy).
    > >
    >> Aha. A jeśli faktycznie terminal się zepsuje i się transakcji nie
    >> da z
    >> niego zgrać, to co?

    >To kłopot dla sprzedawcy, a dla klienta prezent od organizacji
    >kartowej ;>
    >A na serio to pewnie właśnie dlatego taki terminal
    >"nigdzie-nie-podłączony" drukuje slipy "dla sprzedawcy", które ten
    >skrzętnie chomikuje - i ew. pyta klienta, czy chce kopię dla siebie
    >(żeby oszczędzić drogi termiczny papier).
    >Zaś w razie awarii wklepuje się wszystko na nowo - czy to do
    >terminala, czy też jedzie się do aquirera z kolekcją slipów.

    A nie da sie z tych autoryzacji rozliczyc ?
    Bo czemu czekac na koniec dnia, i dwa razy przekazywac ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1