eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawy przypadek "pikaczowy" › Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
  • Data: 2019-09-09 16:07:02
    Temat: Re: Ciekawy przypadek "pikaczowy"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4b70f9a9-f303-4a08-a0f3-9676e089555b@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 września 2019 13:46:10 UTC+2 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:
    > W dniu 03.09.2019 o 13:12, Dawid Rutkowski pisze:
    >> > On-line to idą tylko autoryzacje (do banków - wystawców kart
    >> > klientów) - a zestaw transakcji do rozliczenia idzie zwykle raz
    >> > dziennie (do banku - aquirera sprzedawcy).
    > >
    >> Aha. A jeśli faktycznie terminal się zepsuje i się transakcji nie
    >> da z
    >> niego zgrać, to co?

    >To kłopot dla sprzedawcy, a dla klienta prezent od organizacji
    >kartowej ;>
    >A na serio to pewnie właśnie dlatego taki terminal
    >"nigdzie-nie-podłączony" drukuje slipy "dla sprzedawcy", które ten
    >skrzętnie chomikuje - i ew. pyta klienta, czy chce kopię dla siebie
    >(żeby oszczędzić drogi termiczny papier).
    >Zaś w razie awarii wklepuje się wszystko na nowo - czy to do
    >terminala, czy też jedzie się do aquirera z kolekcją slipów.

    A nie da sie z tych autoryzacji rozliczyc ?
    Bo czemu czekac na koniec dnia, i dwa razy przekazywac ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1