  • 21. Data: 2016-03-23 13:32:39
    Temat: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:17:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A co z innym artykulem - ze kredyt jest na okreslony cel.
    To będzie najczęściej "umowa pożyczki" nie kredytu

  • 22. Data: 2016-03-23 13:37:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 13:32, Kris pisze:
    > To będzie najczęściej "umowa pożyczki" nie kredytu

    Dobrze, że nie doradzasz bankom, bo one sobie potrafią w takich
    sytuacjach udzielać kredytu. :)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2016-03-23 13:37:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:16:45 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > A co bedzie zabezpieczeniem ?
    > Bo wlasnie sprawdzam w mbanku - wybieram kwote, klik, i oni chca haslo
    > do potwierdzenia wniosku.
    > Co bedzie dalej, to wybaczcie - nie sprawdze. Czy wniosek beda
    > rozpatrywali 5 minut czy zadzwonia sie dopytac, czy odmowia.

    Oddzwonią się dopytać z jakiego tytułu masz dochody. I albo im oświadczenie
    wystarczy(które telefonicznie np. będą próbowali weryfikować u pracodawcy) albo
    poproszę o pit\zaświadczenie\decyzje zus\ czy tam co innego
    W międzyczasie sprawdza Twój BIk- no chyba ze wcześniej brałeś kredyt to mogą sobie
    zamówić z BIK raport "sprawdzający" czy jakoś tak to się nazywa.
    Jeśli nigdy nie brałeś u nich pożyczki to musza uzyskać Twoja zgodę na wysłanie
    zapytania do BIK.

  • 24. Data: 2016-03-23 13:43:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Oddzwonią się dopytać z jakiego tytułu masz dochody.
    Bzdura. Czy raczej daleko nie zawsze dzwonią.
    > I albo im oświadczenie wystarczy(które telefonicznie np. będą
    > próbowali weryfikować u pracodawcy) albo poproszę o
    > pit\zaświadczenie\decyzje zus\ czy tam co innego
    Bzdura #2. Do mbanku nie musiałem nic dostarczać, jak również nikt do
    mojego szefa nie dzwonił. (Musiałem dostarczać przy hipotecznym, ale to
    jakby inna bajka i dawno temu)

    > W międzyczasie sprawdza Twój BIk- no chyba ze wcześniej brałeś kredyt to mogą sobie
    zamówić z BIK raport "sprawdzający" czy jakoś tak to się nazywa.
    Pół-bzdura. BIK sprawdzą. Tyle że użycie raportu kredytowego ws
    "monitorującego" ma sie prawie nijak do wczesniejszego posiadania
    kredytu.

    > Jeśli nigdy nie brałeś u nich pożyczki to musza uzyskać Twoja zgodę na wysłanie
    zapytania do BIK.
    To chyba jest jedyne prawdziwe zdanie całego Twojego postu.
    KJ

    KJ

    "Now this is a totally brain damaged algorithm. Gag me with a smurfette."
    -- P. Buhr, Computer Science 354

  • 25. Data: 2016-03-23 13:47:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:37:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Dobrze, że nie doradzasz bankom, bo one sobie potrafią w takich
    > sytuacjach udzielać kredytu. :)
    Po raz kolejny okazuje się ze masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. Gdzie
    napisałem ze nie będzie to umowa kredytu?

  • 26. Data: 2016-03-23 13:50:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 13:47, Kris pisze:
    > Po raz kolejny okazuje się ze masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.

    Co za muł...

    >Gdzie napisałem ze nie będzie to umowa kredytu?

    Tam, gdzie wyciąłeś cytat, mało sprytny kłamczuszku:

  • 27. Data: 2016-03-23 14:00:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:47:04 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Bzdura. Czy raczej daleko nie zawsze dzwonią.
    Czyli nie całkiem bzdura
    Moja kadrowa odbiera kilkanaście telefonów dziennie z banków w sprawie potwierdzenia
    zatrudnienia i nawet wynagrodzenia. Oczywiście odmawia podania takich danych ale
    banki jednak dzwonią.

    > Bzdura #2. Do mbanku nie musiałem nic dostarczać, jak również nikt do
    > mojego szefa nie dzwonił. (Musiałem dostarczać przy hipotecznym, ale to
    > jakby inna bajka i dawno temu)
    Ale to nie oznacza ze nikt nie musi nic dostarczać. Być może oparli się o dokumenty
    które składałeś przy hipotecznym+ aktualne wpływ od pracodawcy. Nie zawsze jednak tak
    jest ze mając konto w banku sa tam wpływy od pracodawcy.
    Wiec nie generalizujmy

    > Pół-bzdura. BIK sprawdzą. Tyle że użycie raportu kredytowego ws
    > "monitorującego" ma sie prawie nijak do wczesniejszego posiadania
    > kredytu.
    Jeśli bank wcześniej udzielił delikwentowi kredytu to mogą ściągnąć raport
    monitorujący i na jego podstawie widza co tam aktualnie w BIK jest(i latwiej im
    dopasować oferte), jeśli kredytu wcześniej delikwent tam nie brał to BIKu banki nie
    widza i musza uzyskać zgodę na wgląd. Oczywiście dla takiego delikwenta jakaś tam
    propozycja w systemie transakcyjnym zawiśnie ale nie znaczy to ze kredyt dostanie(bo
    np. po wygenerowaniu BIKu okaże się ze delikwent ma 4 windykowane zobowiązania)

    > To chyba jest jedyne prawdziwe zdanie całego Twojego postu.
    Czepiasz się szczegółów;)

  • 28. Data: 2016-03-23 14:10:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:50:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Tam, gdzie wyciąłeś cytat, mało sprytny kłamczuszku:
    >
    > "To będzie najczęściej "umowa pożyczki" nie kredytu "
    "Co za muł" ze zacytuje Ciebie.
    Widzisz gdzieś tam ze wykluczam umowę kredytu?

  • 29. Data: 2016-03-23 14:12:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-23 o 14:10, Kris pisze:

    > "Co za muł" ze zacytuje Ciebie.
    > Widzisz gdzieś tam ze wykluczam umowę kredytu?

    Nie pogrążaj się. Wiesz tylko tyle, co skopiujesz jeden przepis, a się
    mądrujesz. I nie pisz, że w jakichś sytuacjach bank będzie robił to, lub
    to, bo wiedzę masz przedszkolaka.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2016-03-23 14:17:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    potwierdzenia zatrudnienia i nawet wynagrodzenia. Oczywiście odmawia podania takich
    Ale to NIE znaczy, że bank NIE udzieli kredytu bez telefonu. Zwląszcza
    człowiekowi który ma u niego konto od dłuższego czasu.

    > Ale to nie oznacza ze nikt nie musi nic dostarczać. Być może oparli
    > się o dokumenty które składałeś przy hipotecznym+ aktualne wpływ od
    Nie. Te kredyty były wcześniej.
    > pracodawcy. Nie zawsze jednak tak jest ze mając konto w banku sa tam
    > wpływy od pracodawcy.
    No to co? Do mbanku nie miałem wpływów do pracodawcy.

    > Wiec nie generalizujmy
    No właśnie, nie generalizujmy. Widać, że nie wiesz jak działa mBankowa
    ,,Oferta dla Ciebie" i można odnieść wrażenie, że wydaje Ci się że bez 5
    zaświadczeń bank kredytu nie da. Co jest bzdurą. Był okres, że na kartach
    kredytowych
    miałem 180KPLN limitu. Bez zaświadczeń, telefonów do szefa itp. (i
    jeszcze z hipoteką na głowie)

    [...bzdury...]

    Jedyne co jest prawdą, to fakt, ze bank musi mieć zgodę na zapytanie.
    Moje raporty z BIK wyraźnie pokazują, że banki prawie zamiennie używają
    zapytań "kredytowych" i "monitorujących"

    KJ

    Do you guys know we just passed thru a BLACK HOLE in space?