  • 1. Data: 2016-03-21 21:56:02
    Temat: token przy zamykaniu osobistego VW Bank
    Od: n...@p...pl

    czy przy zamykaniu konta VW Bank trzeba odesłać
    także token? I czy nie odesłanie go naraża na
    koszty?

    pytam praktyków którzy niedawno (po wprowadzeniu
    haseł sms) zamykali konto VW i mogą opowiedzieć
    czy bank naliczył im opłatę...

    z TOiP wynikałoby że tak, ale konsultantka twierdzi
    że niby nie bo oni teraz przechodzą na SMS-y

    Nie mam pełnego zaufania do konsultantów, dlatego
    wolę zapytać praktyków na grupie.

  • 2. Data: 2016-03-21 22:42:47
    Temat: Re: token przy zamykaniu osobistego VW Bank
    Od: n...@p...pl

    > czy przy zamykaniu konta VW Bank trzeba odesłać
    > także token? I czy nie odesłanie go naraża na
    > koszty?

    albo inaczej: znalazłem osiem tokenów i przypuszczam
    że jeden z nich jest właśnie VW Bankowy. O pochodzenie
    z VW Banku podejrzewam cztery z nich, ale nie wiem który
    jest ich. W kręgu podejrzeń są te które nie mają na sobie
    ani znaczka toyoty ani znaczka eurobanku, a zamiast tego
    napisano na nich RSA SecurID. Wszystkie cztery są martwe
    ale wiem który z nich jest VW Bankowy.

    Każdy z nich ma naklejkę z kodem kreskowym takim samym
    jak dziewięciocyfrowy nr seryjny wyciśnięty nad datą ważności

    czy na podstawie tego 99 cyfrowego nr da się ustalić
    który token jest (1)VW Bankowy a po (2) mój a nie małżonki?

  • 3. Data: 2016-03-22 00:33:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    n...@p...pl writes:

    > czy na podstawie tego 99 cyfrowego nr da się ustalić
    > który token jest (1)VW Bankowy a po (2) mój a nie małżonki?

    Bank posiada takie informacje.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2016-03-22 11:38:27
    Od: b...@o...pl

    Zamykałem konto z tokenem w VW Banku i nie chcieli tokena.

  • 5. Data: 2016-03-22 11:48:42
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 22 marca 2016 11:38:30 UTC+1 użytkownik b...@o...pl napisał:
    > Zamykałem konto z tokenem w VW Banku i nie chcieli tokena.

    w takim razie mam do szanownego kolegi trzy pytania:
    1) czy zamknęli nie pobierając opłaty za "niezwrócenie tokena"?
    2) czy używają jakiegoś swojego formularza czy wystarczy napisać
    na kartce dwa zdania w stylu "wypowiadam umowę rachunku nr ...."?
    3) czy bank wydaje pisemne potwierdzenie zamknięcia rachunku?