  • 1. Data: 2016-03-21 16:50:39
    Temat: Podpis elektroniczny dla osob indywidualnych
    Od: n...@g...com

    Witam,
    Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca
    podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

  • 2. Data: 2016-03-21 17:13:07
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 16:50:40 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:
    > Witam,
    > Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca
    podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

    nie wiem czy obsługuje, ale przed chwilą wyczytałem w
    tabeli opłat i prowizji BPS SA że wydaje klientom te
    podpisy po cenie równej cenie KIR-u. Skoro wydaje to
    istnieje >0 prawdopodobieństwo że umie ich używać :)

    a zatem przedzwoń do nich na infolinię i zapytaj

  • 3. Data: 2016-03-21 17:33:35
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/21/2016 10:50 AM, n...@g...com wrote:
    > Witam,
    > Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca
    podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

    Nieopłacalny biznes.
    Mnóstwo roboty, a korzyść żadna.

  • 4. Data: 2016-03-21 18:30:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 16:50, n...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Czy jakis bank w europie lub w polsce oferuje logowanie i autoryzacje za pomoca
    podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

    A jest w ogóle coś takiego jak podpis elektroniczny dla
    osoby nieindywidualnej? :-)

  • 5. Data: 2016-03-21 19:18:18
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 18:30:47 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    podpisu elektronicznego dla osob indywidualnych?

    > A jest w ogóle coś takiego jak podpis elektroniczny dla
    > osoby nieindywidualnej? :-)

    tak, można uzyskać podpis dla osoby z podaną funkcją,
    np. zamiast Jan Kowalski
    może być "Jan Kowalski członek zarządu XYZ Sp. z o.o."

    w praktyce prawie wszyscy wyrabiają podpisy "osobiste" zamiast "firmowych"
    bo osobistym można się podpisać w kilku firmach, a firmowym tylko w jednej.