    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 23 Mar 2016 06:00:24 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ciekawe orzeczenie - bank ma oddać kasę
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 13:47:04 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Bzdura. Czy raczej daleko nie zawsze dzwonią.
    Czyli nie całkiem bzdura
    Moja kadrowa odbiera kilkanaście telefonów dziennie z banków w sprawie potwierdzenia
    zatrudnienia i nawet wynagrodzenia. Oczywiście odmawia podania takich danych ale
    banki jednak dzwonią.

    > Bzdura #2. Do mbanku nie musiałem nic dostarczać, jak również nikt do
    > mojego szefa nie dzwonił. (Musiałem dostarczać przy hipotecznym, ale to
    > jakby inna bajka i dawno temu)
    Ale to nie oznacza ze nikt nie musi nic dostarczać. Być może oparli się o dokumenty
    które składałeś przy hipotecznym+ aktualne wpływ od pracodawcy. Nie zawsze jednak tak
    jest ze mając konto w banku sa tam wpływy od pracodawcy.
    Wiec nie generalizujmy

    > Pół-bzdura. BIK sprawdzą. Tyle że użycie raportu kredytowego ws
    > "monitorującego" ma sie prawie nijak do wczesniejszego posiadania
    > kredytu.
    Jeśli bank wcześniej udzielił delikwentowi kredytu to mogą ściągnąć raport
    monitorujący i na jego podstawie widza co tam aktualnie w BIK jest(i latwiej im
    dopasować oferte), jeśli kredytu wcześniej delikwent tam nie brał to BIKu banki nie
    widza i musza uzyskać zgodę na wgląd. Oczywiście dla takiego delikwenta jakaś tam
    propozycja w systemie transakcyjnym zawiśnie ale nie znaczy to ze kredyt dostanie(bo
    np. po wygenerowaniu BIKu okaże się ze delikwent ma 4 windykowane zobowiązania)

    > To chyba jest jedyne prawdziwe zdanie całego Twojego postu.
    Czepiasz się szczegółów;)