  • Data: 2003-09-05 18:03:43
    Temat: Re: Chwała PIN-owi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | To co powiesz na telefoniczne ustawianie PINu bez jakiejkolwiek
    | obecności karty w przypadku np. VE Inteligo? Masz rację, że wątpisz.

    A to się akurat da zrealizować i w proponowanej przeze mnie metodzie. W
    bazie danych przechowuję różnice pomiędzy wygenerowanym z numeru karty
    PIN-em, a wygenerowanym przez właściciela karty. Jak nadchodzi zapytanie z
    POS, to od przesłanego PIN-u dodaję różnicę pobraną z bazy danych i dalej
    postępuję, jak z normalnym PIN-em.