eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2013-01-14 19:52:29
    Temat: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
    przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
    że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
    oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
    razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
    doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
    karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
    SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
    Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
    więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
    na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
    łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
    procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
    przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
    i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
    Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
    doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
    nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
    A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?


  • 2. Data: 2013-01-14 19:59:51
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
    > Sync zakończył
    > procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    > powodów!

    A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
    Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
    a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
    Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
    ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się pozajączkowało?


  • 3. Data: 2013-01-14 22:21:58
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
    > Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
    > a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
    > Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
    > ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się
    > pozajączkowało?
    >

    bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz
    usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy
    hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 4. Data: 2013-01-14 22:52:45
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-01-14 22:21, RobertS pisze:
    >
    >> A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
    >> Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
    >> a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
    >> Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
    >> ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się
    >> pozajączkowało?
    >>
    >
    > bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz
    > usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy
    > hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli
    >
    Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni
    w ogóle nie zadzwonili. Jak w tytule: OLALI KLIENTA.


  • 5. Data: 2013-01-14 23:42:18
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:52:45 +0100, jo44 napisał(a):

    > Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni w ogóle nie zadzwonili. Jak w
    > tytule: OLALI KLIENTA.

    Cóż często gęsto to się zdarza w różnych a w zasadzie we wszystkich
    bankach, także nie robił bym z tego tak wielkiego zagadnienia, szkoda
    czasu ;)




    --
    xbartx


  • 6. Data: 2013-01-15 07:50:05
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisał(a):
    > Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    > odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    > i złożyłem wniosek o limit debetowy.

    Dlaczego robiłeś to sam, zamiast powierzyć te zadania bankowi?
    Tj. złożyć w Synku dyspozycję pozamykania wszystkiego w starym
    banku i otworzenia tego samego w Synku.

    --
    TrzyLinie


  • 7. Data: 2013-01-15 08:58:09
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 07:50:05 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
    > W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisał(a):

    > Dlaczego robiłeś to sam, zamiast powierzyć te zadania bankowi?
    >
    > Tj. złożyć w Synku dyspozycję pozamykania wszystkiego w starym
    >
    > banku i otworzenia tego samego w Synku.
    Tak se ne da;)


  • 8. Data: 2013-01-28 22:52:35
    Temat: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
    > Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
    > przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
    > że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
    > oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
    > razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    > odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    > i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
    > doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
    > karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
    > SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
    > Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
    > więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
    > na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
    > łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
    > procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    > powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
    > przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
    > i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
    > Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
    > doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
    > nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
    > A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?

    Sukces!
    Po 2 tygodniach oczekiwania na telefon złożyłem ponownie wniosek -
    i podobnie jak za pierwszym razem został on wstępnie zaakceptowany.
    Minęło następnych 10 dni i... zaskoczenie! Telefon od Synca!
    Minęło kilka następnych dni i... mam! Debet w Syncu!
    Najważniejsze nie rezygnować! Trochę to trwało (prawie miesiąc
    i dwa wnioski), prawie straciłem już nadzieję, ale to dobre co się
    dobrze kończy!

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1