eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u! › Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 14 Jan 2013 22:52:45 +0100
    From: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    References: <50f453eb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <kd1kiq$uis$1@dont-email.me> <kd1su6$9cf$1@news.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <kd1su6$9cf$1@news.icpnet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <50f47e2b$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.183.233.244.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1358200363 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26685 178.183.233.244:23534
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585720
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-14 22:21, RobertS pisze:
    >
    >> A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy?
    >> Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie),
    >> a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK.
    >> Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to
    >> ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się
    >> pozajączkowało?
    >>
    >
    > bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz
    > usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy
    > hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli
    >
    Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni
    w ogóle nie zadzwonili. Jak w tytule: OLALI KLIENTA.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1