eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u! › Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jan 2013 22:52:35 +0100
    From: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync'u!
    References: <50f453eb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50f453eb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <5106f320$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.183.221.34.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1359409952 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 178.183.221.34:17991
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:586387
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
    > Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
    > przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem,
    > że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem
    > oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na
    > razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku,
    > odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył
    > i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli:
    > doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu
    > karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK -
    > SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy.
    > Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony
    > więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać
    > na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony,
    > łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył
    > procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać
    > powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego
    > przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił
    > i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"?
    > Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon
    > doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry
    > nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!"
    > A co Sync'u dla mnie zrobiłeś?

    Sukces!
    Po 2 tygodniach oczekiwania na telefon złożyłem ponownie wniosek -
    i podobnie jak za pierwszym razem został on wstępnie zaakceptowany.
    Minęło następnych 10 dni i... zaskoczenie! Telefon od Synca!
    Minęło kilka następnych dni i... mam! Debet w Syncu!
    Najważniejsze nie rezygnować! Trochę to trwało (prawie miesiąc
    i dwa wnioski), prawie straciłem już nadzieję, ale to dobre co się
    dobrze kończy!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1