eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback to fikcja › Re: Chargeback to fikcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chargeback to fikcja
    Date: Wed, 22 Jul 2020 14:49:39 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <8...@4...com>
    References: <5f0eb9c5$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 49
    NNTP-Posting-Host: 188.47.43.37
    X-Trace: 1595422179 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 188.47.43.37:58833
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2517
    X-Received-Body-CRC: 3703174326
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652453
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 15 Jul 2020 10:09:37 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Skoro banki nie uznają tego:
    >https://biznes.interia.pl/finanse/news-chargeback-z
    achorowal-na-koronawirusa-banki-nieslusznie-nie-,nId
    ,4610682

    Citi pomaga:

    08.03 zakup biletów LOT SZZ-WAW-SZZ na koniec marca, płacone kk Citi

    16.03 żądanie do LOT zwrotu kasy z powodu anulowania lotów

    14.05 ponowne żądanie do LOT zwrotu kasy

    14.05 odpowiedź LOT: "Uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zwrotu
    biletów ze wskazanej rezerwacji jest jeszcze procesowane. Ze względu
    na sytuację globalną spowodowaną pandemią koronawirusa procesowanie
    zgłoszeń może być znacznie wydłużone. Środki zostaną przekazane na
    kartę/konto użyte podczas procesu płatności za bilety w najszybszym
    możliwie terminie. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość."


    W lipcu zaproponowałem kupującemu procedurę chargeback i poszło tak:

    09.07 zgłoszenie przez formularz w st citi opcji "reklamacje
    chargeback".

    10.07 odpowiedź - decyzja banku że transakcja wykonana poprawnie i
    przysługuje odwołanie od decyzji w procedurze... chargeback

    12.07 odwołanie do citi, wniosek z załączoną korespondencją @ z LOT

    15.07 mail z LOT:
    "dziękuję za wiadomość i Bardzo przepraszam za wydłużony czas
    oczekiwania na odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym zwrot biletów został
    dokonany. Pieniądze powinny być widoczne na koncie, z którego
    dokonywana była płatnosć, w przeciągu najbliższych 7 dni roboczych.
    Dziękujemy za dotychczas okazane zrozumienie dla tej trudnej
    sytuacji."

    20.07 na karcie zaksięgowany zwrot (z datą 17.07)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1