  • 1. Data: 2002-01-18 09:50:37
    Temat: Certyfikat i mBank
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Witam!
    Mam u siebie win98 + IE 6.0 kiedy klikam dwukrotnie na klódeczke w mBanku
    zeby zobaczyc info o certyfikacie to zwiesza sie od razu przegladarka.
    Mam rowniez EurokontoWWW i kiedy lacze sie z telepekao24 i sprawdzam
    tamtejszy certyfikat to wszystko gra. Orientujecie sie co to moze byc?
    Pani na mLinii nie potwafila mi pomoc :(
    Przez to mam obawy co do bezpieczenstwa polaczenia z mBankiem.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 2. Data: 2002-01-18 10:45:43
    Temat: Re: Certyfikat i mBank
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3c47f005@news.vogel.pl...

    > Mam u siebie win98 + IE 6.0 kiedy klikam
    dwukrotnie na klódeczke w mBanku
    > zeby zobaczyc info o certyfikacie to zwiesza sie
    od razu przegladarka.

    U mnie nic takiego nie występuje, certyfikat sie
    otwiera, zawieszeń nie ma. Może to kwestia
    zainstalowania patch'y od M$ ?

    Sark

    p.s. albo przeinstaluj

  • 3. Data: 2002-01-18 11:02:57
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie nic takiego nie występuje, certyfikat sie
    > otwiera, zawieszeń nie ma. Może to kwestia
    > zainstalowania patch'y od M$ ?

    tez tak myslalem ale wtedy telepekao24
    tez powinno sie wieszac a tak nie jest :\

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 4. Data: 2002-01-18 11:07:58
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    > Witam!
    > Mam u siebie win98 + IE 6.0 kiedy klikam dwukrotnie na klódeczke w mBanku
    > zeby zobaczyc info o certyfikacie to zwiesza sie od razu przegladarka.

    U mnie też ok

    Łukasz

  • 5. Data: 2002-01-18 11:17:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    hosi <h...@w...pl> wrote:
    > Przez to mam obawy co do bezpieczenstwa polaczenia z mBankiem.

    Jeżeli używasz produktów Microsoftu, to faktycznie masz się czego
    obawiać.

    N.P.

    begin już_masz_wirusa.gif.vbs

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-01-18 11:21:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tez tak myslalem ale wtedy telepekao24
    > tez powinno sie wieszac a tak nie jest :\

    Niekoniecznie :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-18 11:21:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3c4800e9@news.vogel.pl...

    > tez tak myslalem ale wtedy telepekao24
    > tez powinno sie wieszac a tak nie jest :\

    Niekoniecznie, nie każdy bank modyfikuje swoje
    oprogramowanie do każdej nowości z M$

    Sark

  • 8. Data: 2002-01-18 12:40:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    He - ja nie mam wirusa a mam MS i IE 6.0 :)

    --

    ------

  • 9. Data: 2002-01-18 16:14:02
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli używasz produktów Microsoftu, to faktycznie masz się czego
    > obawiać.

    wiem ze linux r00lz itd. ale nie bede extra kupowal
    modemu sprzetowego :\

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 10. Data: 2002-01-18 20:09:08
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Miałem dokładnie to samo,minęło po tygodniu jak dobry katar niestety nie mam
    pojęcia po czym.