  • 1. Data: 2002-01-18 09:52:10
    Temat: Mafia obrobiła PKO BP ...........
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    Polecam artykuł w SE
    http://www.se.com.pl/iso/dzisiaj/wiadomosci/kraj/kra
    j_1.shtml

    Pozdrawiam klientów PKO BP , którzy będą teraz robić zrzutkę na te brakujące
    miliony :-)))))

  • 2. Data: 2002-01-18 09:53:49
    Temat: Re: Mafia obrobiła PKO BP ...........
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > Pozdrawiam klientów PKO BP , którzy będą teraz robić zrzutkę na te
    brakujące
    > miliony :-)))))

    raczej to bedzie polskie spoleczenstwo
    w koncu wlascicielem PKO BP jest Skarb Panstwa
    czyli zamiast jakas podwyzka dla pielegniarek czy pare km remontu drogi ....

  • 3. Data: 2002-01-18 10:17:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mnie ciekawi glupota takich ludzi (te z banku kobitki) co one myslaly? ze
    sie nie wdya? Przeciez to po jednej takiej osobie jest afera jak nie odda po
    dwoch juz amen a po 100??? Kretynki

  • 4. Data: 2002-01-18 10:25:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Widać głupotę ludzi mianowanych na stanowiska dyrektorów.
    Jak później banki maja obniżać opłaty itp. jak taki jedenz drugim dyrektor mysli
    tylko o własnej kasie.
    W innych bankach pewnie jest tak samo.
    A potem ci uczciwi nie dostają kredytu, bo ...
    Ech.. szkoda słów.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-18 11:54:01
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > W innych bankach pewnie jest tak samo.
    > A potem ci uczciwi nie dostają kredytu, bo ...
    > Ech.. szkoda słów.
    > Grzegorz

    Aż się prosi o przywrócenie instytucji obozów pracy