  • 1. Data: 2002-01-18 08:15:26
    Temat: opinie lg petro?
    Od: "indek" <i...@k...net.pl>

    Witam wszystkich
    Chce zalozyc Netkonto w LG Petro.
    Prosze aktualnych uzytkowników o opinie. Zadowoleni?

  • 2. Data: 2002-01-18 08:38:38
    Temat: Re: opinie lg petro?
    Od: "Pawel" <p...@p...fm_nospam>

    > Prosze aktualnych uzytkowników o opinie. Zadowoleni?

    Własnie zakładam konto. Wczoraj wieczorem kiedy dzwoniłem aktywować kanały
    dostępu czułem się jakbym dzwonił do kawiarni. Głośniej od samego operatora
    słychać było jakieś panienki śmiejące się mu za uchem i inne rozmowy nie
    związane z bankiem.
    Poza tym jak na razie wszystko OK.

    Pawel.

  • 3. Data: 2002-01-18 09:04:09
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "indek" <i...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Chce zalozyc Netkonto w LG Petro.
    > Prosze aktualnych uzytkowników o opinie. Zadowoleni?

    Ja w miare zadowolony, szczegolnie, ze oddzial mam pod nosem (wplaty
    gotowkowe i wieksze wyplaty). W oddziale mozna tez dokonac przelewu miedzy
    rachunkiem zlotowym a walutowym (po kursie dla dewiz). Jedyny minus to fakt,
    ze jesli nie masz umowy o prace nie dostaniesz linii kredytowej w netKoncie.

    marekzet

  • 4. Data: 2002-01-18 11:16:01
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "indek" <i...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    Ja jestem zadowolony, oddzial mam w miejcu pracy (i to czynny do 21,00) wiec
    mam mozliwosc bezprowizyjnych wplat, jedynie na karte czekalem dosc dlugo,
    czekam tylko na chwile kidy do netkonta bedzie MC...

  • 5. Data: 2002-01-18 12:06:52
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > mam mozliwosc bezprowizyjnych wplat, jedynie na karte czekalem dosc dlugo,
    > czekam tylko na chwile kidy do netkonta bedzie MC...

    Z tego co do mnie pisza, to ma raczej nie byc w ogole.

    marekzet

  • 6. Data: 2002-01-18 12:23:07
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > wiec
    > >
    > Z tego co do mnie pisza, to ma raczej nie byc w ogole.

    Szkoda, pytales ich o MC ?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-01-18 13:06:47
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Szkoda, pytales ich o MC ?
    >
    > pozdrawiam

    Pytam ich regularnie co okolo miesiac, czy im sie przypadkiem nie odmienilo.

    marekz

  • 8. Data: 2002-01-18 18:31:30
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik MarekZ <m...@b...krakow.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a28odq$kcp$...@i...cyf-kr.edu.pl...
    Jedyny minus to fakt,
    > ze jesli nie masz umowy o prace nie dostaniesz linii kredytowej w
    netKoncie.
    ===========================
    Jesli to prawda, to bede mocno zawiedziony :( Czyzby DG byla
    dyskryminowana? Z czego (regulamin?) to wynika?
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 9. Data: 2002-01-18 21:00:08
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "yaneek" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli to prawda, to bede mocno zawiedziony :( Czyzby DG byla
    > dyskryminowana? Z czego (regulamin?) to wynika?

    Tak, jest to wprost napisane w regulaminie tego produktu.

    mz