  • 1. Data: 2005-08-24 09:25:46
    Temat: Centrum finansowe mBank - jak dla mnie wtopa
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to>

    Witam. Pisałem już na pl.regionalne.trojmiasto, wrzucę też tu...

    Na Długiej w Gdańsku uruchomiono tzw. Centrum finansowe mBanku, w którym
    m.in. można porozmawiać z konsultantem, skorzystać z terminala
    komputerowego, banko- i wpłatomatu. Wszystko fajnie, miło i na wysoki
    połysk. Ponieważ posiadam tam konto i potrzebowałem wpłacić na nie
    gotówkę, postanowiłem zaeksperymentować z wpłatomatem. Ku mojemu
    zaskoczeniu... umieszczono go *na zewnątrz* budynku, od strony ul.
    Tkackiej. O żesz w mordę - z reguły z wpłatomatów korzysta się, mając
    większe kwoty w gotówce... Z biciem serca wkładałem plik do maszyny,
    przez ramię oglądając się czy nie obserwuje mnie jakiś pacan z grubym
    karkiem. Przecież od dawna wiadomo, że na gdańskiej "starówce" można
    łatwo dostać w paszczę i stracić dobytek. Jaki problem zatem zaczaić się
    w tym miejscu, poczekać na leszcza który za chwilę wpłaci kasę i... tu
    już wyobraźnia podpowiada. A można było zrobić jak w Gdyni - umieścić
    wewnątrz budynku wpłatomat :(

    nijou

  • 2. Data: 2005-08-24 09:39:50
    Temat: Re: Centrum finansowe mBank - jak dla mnie wtopa
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >już wyobraĽnia podpowiada. A można było zrobić jak w Gdyni - umie?cić
    >wewn?trz budynku wpłatomat :(

    Popraw mnie jesli sie myle, ale w Gdyni jest zdaje sie wewnatrz
    Centrum Kwiatowskiego - czyli po godzinach urzedowych mozna do niego
    conajwyzej pomachac przez szybke (juz pomijajac, ze mbank ma stoisko w
    przejsciu a nie jakis osobny lokal).
    Za 4 zl mozesz miec multibank i wplatomat za drzwiczkami.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-08-24 09:41:22
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "nijou" <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> wrote in message
> [...]
    > za chwilę wpłaci kasę i... tu już wyobraźnia podpowiada. A można było
    > zrobić jak w Gdyni - umieścić wewnątrz budynku wpłatomat :(

    Na pewno łatwiej jest napaść na gościa który ma pieniadze po odejściu od
    kasy (bankomat), niż który ma pieniadze gdy dochodzi do kasy (wplatomat).
    Ale nie wiem na prawdę , tylk teoretyzuję.
    Vizvary

  • 4. Data: 2005-08-24 09:44:07
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to>

    K.N. napisał(a):

> [...]
    > Centrum Kwiatowskiego - czyli po godzinach urzedowych mozna do niego
    > conajwyzej pomachac przez szybke (juz pomijajac, ze mbank ma stoisko w

    Faktycznie, ale zakładając ze C.K. jest otwarte do 21:00, to całkiem
    rozsądna propozycja. Po 21:00 wpłata większej gotówki na ulicy... heh,
    chyba bym nie próbował.

    nijou

  • 5. Data: 2005-08-24 09:45:26
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to>

    Vizvary II Istvan napisał(a):

    > Na pewno łatwiej jest napaść na gościa który ma pieniadze po odejściu od
    > kasy (bankomat), niż który ma pieniadze gdy dochodzi do kasy (wplatomat).
    > Ale nie wiem na prawdę , tylk teoretyzuję.

    Nie, no oczywiście... tylko wydaje mi się, że skoro korzystasz już z
    wpłatomatu, to masz większą gotówkę przy sobie. Myślisz, że częściej
    wpłaca się banknocik 50 zł sobie na konto czy raczej większe kwoty?

    nijou

  • 6. Data: 2005-08-24 12:56:14
    Od: "GuessWho222" <x...@x...pl>

> [...]
    > gotówkę, postanowiłem zaeksperymentować z wpłatomatem. Ku mojemu
    > zaskoczeniu... umieszczono go *na zewnątrz* budynku, od strony ul.

    jak bedzie zlodziejaszek uciekal w strone dlugiej to go kamera miejska
    zlapie...
    wiem ze to marne pocieszenie :]

    ja bardziej obawialbym sie wandali...

    ps. tez bylem zdziwiony - ale mozesz tam wpadac o kazdej porze dnia i nocy
    pozdr.

  • 7. Data: 2005-08-24 19:46:16
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "nijou" <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> napisał w wiadomości
    > komputerowego, banko- i wpłatomatu.

    tak BTW te nazwy są troche nieadekwatne do funkcji :-)
    bankomatem powinno sie nazywać urządzenie do wpłat i wypłat
    a "bankomat" wypłatomatem ;)

  • 8. Data: 2005-08-25 12:28:46
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

> [...]
    > można porozmawiać z konsultantem, skorzystać z terminala komputerowego, banko-
    > i wpłatomatu. Wszystko fajnie, miło i na wysoki
    a jak rzeczona maszyneria rozpoznaje nominały?

    CAT

  • 9. Data: 2005-08-25 13:20:39
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to>

    Catalyst napisał(a):

    > a jak rzeczona maszyneria rozpoznaje nominały?

    Mechaniki nie znam, ale od strony użytkownika wygląda to tak, że
    wkładasz plik (max 30 banknotów), machina je wciąga, przelicza i
    wyświetla listing typu:

    0 x 10 zł
    0 x 20 zł
    15 x 100 zł = 1500 zł
    .
    .

    suma = 1500 zł

    Nie wiem, czy pliki powinny byc z tych samych nominałów czy łyknie też
    różne banknoty.

    nijou

  • 10. Data: 2005-08-26 05:57:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    Po obrazkach ;-)

    > Nie wiem, czy pliki powinny byc z tych samych nominałów czy łyknie też
    > różne banknoty.

    Moga byc roznych nominalow.

    --
    Pozdrowienia