  • 1. Data: 2005-08-23 23:08:10
    Temat: BZWBK doladowywana - czy trzeba podawac dane?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Czy trzeba podpisywac umowe lub przedstawiac dowod osobisty?

  • 2. Data: 2005-08-24 10:01:45
    Temat: Re: BZWBK doladowywana - czy trzeba podawac dane?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Czy trzeba podpisywac umowe lub przedstawiac dowod osobisty?

    Nie.

  • 3. Data: 2005-08-24 10:09:11
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dehgi6$209$1@news.onet.pl grupowicz Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał:

    > Nie.

    A w końcu jak jest z tą płatnością w innej walucie przez internet ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-08-24 10:11:24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > A w końcu jak jest z tą płatnością w innej walucie przez internet ?

    rozliczane w euro. zaraz lookne - zaplace za cos malego :)

  • 5. Data: 2005-08-24 13:45:59
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dehh4a$3d2$1@news.onet.pl grupowicz Michał 'Amra'
    Macierzyński napisał:

    > rozliczane w euro.

    Czyli można ? Mniej mnie interesuje przez co rozliczane.

    >zaraz lookne - zaplace za cos malego :)

    Ok

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-08-25 10:23:16
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości :

    > Nie.

    jestes pewien? to jest elektroniczny środek płatniczy, więc chyba
    przynajmniej pierwszy właściciel musi podpisać umowę na używanie karty.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2005-08-25 13:16:22
    Od: gmiot <g...@i...pl>

    > jestes pewien? to jest elektroniczny środek płatniczy, więc chyba
    > przynajmniej pierwszy właściciel musi podpisać umowę na używanie karty.

    To pewne, na początku sierpnia sprawiłem sobie taką kartę i nie musiałem
    podawać żadnych danych.

  • 8. Data: 2005-08-25 16:32:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fantomas" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jestes pewien? to jest elektroniczny środek płatniczy, więc chyba
    > przynajmniej pierwszy właściciel musi podpisać umowę na używanie karty.

    Jest to pieniądz elektroniczny. Zgodnie z Ustawą nie wymaga umowy.