  • Data: 2003-06-11 18:06:38
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>:
    pl,

    > Dokładnie o to chodzi. Żeby nie przekroczyć limitu.

    No widzisz!

    > Nie mam limitu 17k, tylko taki jak przyznano mi w Umowie (czyli
    > przykładowe 9k). Tak stoi w regulaminie (paragraf 22) i tak mówią w
    > infolinii.

    Oczywiście, że nie masz limitu 17kPLN, masz *DO* limitu 17kPLN, bo limit
    *zadłużenia* masz 9kPLN i ponad to masz do wydania 8kPLN swoich pieniędzy na
    plusie!!!

    > Regulamin jest tutaj:
    Znam dobrze ten regulamin.

    > Jeśli potrafisz znaleźć tam punkt na potwierdzenie swoich słów, to
    > bardzo poproszę.

    Wybacz, ale są jakieś granice wysiłku, aby pomóc komuś, kto nie chce sobie
    dać pomóc. Nie będę analizował regulaminu by wyważać otwarte drzwi.

    Ja Ci mówię z własnej praktyki, że to tak działa (zresztą pierwszą poradę,
    aby tak zrobić otrzymałem od pracownika Lukas Banku) i mówi Ci to jeszcze
    dtx z jego praktyki, a ponadto bardzo szczegółowo fucik na bardzo podobnym
    przykładzie do mojego.

    > Ja wiem, że praktyka może być inna, że mogą nie
    > chcieć się czepiać, jeśli pieniądze zostały spłacone na czas, a wręcz
    > nawet przed terminem, tyle że jeśli to możliwe wolałabym tego nie
    > sprawdzać na własnej skórze.

    Sorry, ale nie rozumiem.

    > Przekro mi, że chyba Cię rozczarowuję. Dla pocieszenia dodam, że też
    > nie chce mi się w kółko pisać tego samego i jak grochem o ścianę.

    Dlaczego zatem na próbę nie spłacisz 10zł i zadzwoń do serwisu KK i
    odsłuchaj, czy zmieniły Ci się dostępne środki, czy nie.

    --
    Robert