  • Data: 2003-06-11 17:13:44
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bc7mbq$mv1$...@n...news.tpi.pl,
    valet <v...@w...pl>:

    > I co się okazało ? Otóż Citek potraktował to jako brak spłaty
    > minimalnej, no i naliczył stosowne opłaty ;)

    Nie wiem, jak jest w Citi, tu mowimy o Lukasie. W Lukasie jest tak, ze jak
    wplacasz, zwieksza sie saldo. Pewnego dnia omylkowo posiadacz drugiej karty
    do rachunku wyplacic 1500 zl z bankomatu. Nastepnego dnia "splacilem" te
    pomylke przelewem i obeszlo sie bez odsetek (choc byla spora prowizja od
    wyplaty).

    --
    Robert