    From: "Dave" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brawa dla PolCardu
    Date: Thu, 17 Oct 2002 11:40:29 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20021017084735.GM26821@diuna.pingwin.waw.pl...

    > No pewnie. Chce kupic bulke a mam tylko KK, wiec co robi klient, aby
    > _nie_przeszkadzac_ sprzedawcy? Macha sie do bankomatu, i spokojnie
    > wraca aby zaplacic za wspomniana bulke.

    a moze by w takim razie cos dokupil zeby transakcja sprzedawcy sie oplacila
    ?

    > Nie zrozumialem - co to znaczy sposb na pozbycie sie gotowki?

    z porfela i chodzenie tylko z karta afiszujac sie jakim to sie jest
    nowoczesnym ze nie ma sie 2zl w porfelu...

    > A ja uwazam ze jest to platnosc taka sama jak kazda inna. Sklep niech
    > zalatwia sobie posy od _normalnych_ aklajerow, tak zeby nie musial
    > dzwonic zawsze. No i do tego dodam ze pos w sklepie, oznacze ze ceny i
    > tak przekraczaja i tak ceny w sklepach bez posow.

    a to ciekawe - ja tego nie zauwazylem..
    Twierdzisz ze POS generuje wyzsze ceny ? W takim razie powinno sie tego
    zabronic !

    ok. Prawo masz. Ale nie obowiazek.

    D.