  • Data: 2002-10-17 12:53:40
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Oct 17, 2002 at 02:41:25PM +0200, Robert wrote:

    > Niestety. Rozmawiałem nawet z szefami, okazując ulotkę z ofertą, którą
    > rzucili mi pod drzwi domu i powiedziałem, że przyszedłem skorzystać z oferty
    > i nic nie jest napisane w ofercie, że mam się odpowiednio ubrać.
    > Reakcja była taka, że to jest teren prywatny i oni mogą sobie ustalić
    > dowolne reguły i mnie nie wpuszczą, a jak mi się nie podoba, to mogę u nich
    > nie kupować.

    No bo powinienes grzecznie przeprosic, w koncu nie wiadomo dlaczego
    nastal okres wstretnych klientow co to nie szanuja sprzedawcow, panie,
    nic a nic nie szanuja. Przyjdzie taki z plecakiem i sce karta
    placic. Albo i zobaczyc czy dziala, chamstwo, panie, i goralska muzyka!

    > Nastepnie postraszylem PIHem i zaraz pomoglo - pani mi rozpakowala mrucząc
    > "gdyby tak wszyscy klienci znali swoje prawa". Zaplacilem KK (18 zlotych w
    > koncu!) i wrocilem do domu.

    Chyba sobie przeczytam wszystkie dokumenty pih ;-)

    > Zatem oczywiście mogę bojkotować sklepy o takich zasadach, tak jak
    > sugerowali w TESCO, niemniej jak wszystkie sklepy wprowadzą identyczne
    > zasady, będę miał problem. Choc zawsze pozostaje http://www.totu.com

    A, juz rozwazalem. Musze tylko wykonac pierwszy zakup aby sie
    przekonac jak bardzo sa drodzy. Natomiast moja lepsza polowa
    stwierdzila ze nawet maja jogurty ktore sama moze tylko w auchanie
    dostac.

    --

    --w