  • Data: 2002-10-17 12:24:50
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:aom0jc$ars$1@news.tpi.pl, Dave wrote:

    > gdybys sie uparl ze chcesz kupic za 2zl oferujac 200zl banknot to na
    > miejscu sprzedawcy zamknalbym sklep, poszedl wymienic gotowke i za
    > 15min wrocil, otworzyl i wydal reszte. Bylbys zadowolony z takiej
    > sytuacji ?
    Bylem kilkakrotnie w takiej sytuacji, co prawda nigdy nie uzywam nominalow
    wyzszych niz 50zl, ale nie o to chodzi. Istotnie wychodzil rozmienic (bez
    pretensji), choc czesto nie zamykal. Nie bylem bardzo zadowolony, ze musze
    czekac, ale na szczescie nie bylo to 15 minut, tylko 1-2 minuty. Wolalbym,
    zeby mial wydac, bo uwazam, ze sklep, ktory zajmuje sie wylacznie sprzedaza
    i jej integralna czescia jest przyjmowanie platnosci *musi* byc wyposazony w
    wystarczajaca ilosc bilonu o kazdej porze, w ktorej prowadzi dzialalnosc.
    Nie uwazam, ze taki obowiazek ciazy na kliencie.

    Zanim sprzedawca wyjdzie rozmieniac pieniadze, a ja nie mam drobnych, to
    proponuje platnosc karta nawet jak kwota jest mala. Kiedys proponowalem
    jeszcze czeki.