  • 51. Data: 2002-01-31 17:39:02
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    >najnowsze analizy firmy konsultingowej... Ale pic. A może mBanku zatrudnisz
    >inną firmę konsultingową i ona przedstawi naprawdę jak sytuacja wygląda.
    >To trochę tak jakby Daewoo zanalizowało np. Matiza i wydało orzeczenie - że
    >Matiz to the best car of the year. mBanku zmień się zmień!

    Sluchaj, o ile zgadzam sie z Twoim postem, o tyle argument ostatni
    jest nietrafiony. Przeciez Matiz is THE BEST CAR :-)
    Wiec jesli mozesz to na przyszlosc w miejsce 'Matiz' wstaw 'Tico'
    :-)))

    PGR

  • 52. Data: 2002-01-31 17:46:17
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Thu, 31 Jan 2002 16:25:58 +0100, "Tomasz Tatar" <t...@c...pl> wrote:

    >Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał...

    >Ale ma wydawac "podstawowe karty". Czyli co najmniej dwie. Bedzie
    >jeszcze jakas bezplatna karta i przez to podstawowa?

    Bank sie wykreci stwierdzeniem, ze on przeciez nadal wydaje karty za darmo, a
    ze wprowadzil miesieczna oplate... co w ciagu roku da 36 zl na karte i co jak
    na bank czysto wirtualny, bezoddzialowy jest oplata bardzo wysoka, to juz inna
    para kaloszy... ;)

    a.

  • 53. Data: 2002-01-31 17:48:38
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On 31 Jan 2002 16:56:18 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Tako rzecze p...@p...onet.pl:

    >Prawda, tylko że VE z inteligo ma u mnie ważnośc do 01/04 a VE mBanku do
    >12/02 (obie wyrabiane w ostatnich tygodniach)

    No wlasnie, dlaczego karty mbanku sa wazne tylko rok - jesli chca ograniczyc
    koszty niech je wydaja co 2 lub 3 lata, a nie przerzucaja koszty na nas.
    Komus tam za bardzo sukces uderzyl do glowy i teraz idzie po "najmniejszej
    linii oporu", oj zeby ten opor nie stal sie nadmierny... :(

    a.

  • 54. Data: 2002-01-31 18:12:38
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> wrote in message

    > No wlasnie, dlaczego karty mbanku sa wazne tylko rok - jesli chca
    ograniczyc
    > koszty niech je wydaja co 2 lub 3 lata, a nie przerzucaja koszty na nas.

    Za rok nie będzie częścią BRE tylko własnością BRE

    BAH

  • 55. Data: 2002-01-31 19:00:20
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Marcin_S <s...@e...pl> wrote:
    > ....mozesz jej nei wyrabiac :))) i miec na do ekonta darmowa a przelewy by
    > telefon sa online wiec o co ten krzyk ???

    o to, ze:
    - przelewy sa darmowe i online, ale rozmowa z infolinia juz nie jest darmowa.
    a z komorki spod bankomatu? dwie rozmowy beda kosztowac wiecej niz te 3 PLN...
    - karta do eMaxa ma miec (nareszcie!) podniesiony limit wyplat, a do eKonta nie
    - oprocentowanie eKonta ma spasc (zapewne znacznie) wiec moze sie
    okazac, ze zamiast trzymac kase na eKoncie lepiej wyniesc sie do jakiegos
    Lukasa czy innego marmurka. Albo, ze Inteligo ze swoim 1,69/0,99 stanie sie
    powazna konkurencja... (o ile nie podazy pospiesznie za mB z "innowacjami")

    zeby nie bylo watpliwosci mBank lubie i uzywam, za karte z duzym limitem wyplat
    gotowkowych do eMaxa zaplace pare zlotych bez (@:))protestu.

    pozdrawiam

    romek

  • 56. Data: 2002-01-31 19:04:19
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > I słusznie. Może mBank chce w ten sposób wymusić taki sposób
    > wykorzystania kont jak Bozia przykazała, czyli eKonto do rozliczeń
    > bieżących a eMax dla lokat, wtedy karta dla eMaxa jest niepotrzebna, a
    > wręcz może być szkodliwa.

    tylko, ze mBnak zapowiada "zroznicowanie oprocentowania" czyli obnizke
    na eKoncie. to ja jednak wole pieniadze miec na eMaxie i robic dwa przelewy
    zamiast jednego (eMax->eKonto->swiat),
    jak Bozia przykazala to moge miec w kazdym innym banku. i to z wplatami za
    darmo...
    tu mam konto, bo jest lepiej... puki co

    pozdrawiam

    romek

  • 57. Data: 2002-01-31 19:26:33
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    <a...@p...onet.pl> pisze:
    >No i jak tam szczęśliwi posiadacze e-maxów, koniec bajki 3 złocisze za
    >użytkowanie karty do rachunku przyjdzie Wam wybulić już od 1 marca.

    No i to wycofanie się z Sybiru ... W niektórych marmurach przelew
    Sybirem jest jednak tańszy niż Eliksirem. Zresztą mnie jako klienta nie
    powinno obchodzić jak wykonywany jest przelew ważne aby znalazł się u
    dbiorcy a teraz będę musiał się dopytywać czy napewno poszło Eliksirem.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 58. Data: 2002-01-31 21:07:00
    Od: "Karol Zwiruk" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest nietrafiony. Przeciez Matiz is THE BEST CAR :-)
    > Wiec jesli mozesz to na przyszlosc w miejsce 'Matiz' wstaw 'Tico'

    czy szanowny kolega ma coś do MATIZ'a ????
    no !

    Karol.

  • 59. Data: 2002-01-31 21:28:03
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Ponieważ nic tak nie boli jak cios w kieszeń wzywam klientów do bojkotu i
    > wycofania pieniędzy ot tak na tydzień. Ogłaszam konkurs Zero depozytów w
    > mBanku - główna nagroda - wyjazd za własne pieniądze do koziej wólki.

    O kurde, jepiej bierzmy się za to od razu, bo potem to se zafundujemy powtórkę
    z rozrywki (BCzęstochowa BIS:)))
    Intersantina
    p.s. wiedziałem ze z tego banku to nic dobrego nie będzie :))))

  • 60. Data: 2002-02-01 12:31:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z dowolnego
    > miejsca w Polsce i na świecie

    Ale się uśmiałem :-)))
    Szczególnie jak robią konserwacje, btw. najblizsza chyba z niedzieli na
    poniedziałek.
    Grzegorz
    PS
    Pewnie zaraz się znajdą tacy, co powiedzą że doradcy będą do dyspozycji-
    niestety kasy mi przez telefon nie wydadzą.