    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biznesy z Żabolandią
    Date: Mon, 16 May 2011 20:23:45 +0200

    Dnia Mon, 16 May 2011 19:26:04 +0200, george napisał(a):

    > "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Nałęczowiankę powiadasz, Polska cierpi na brak wody ...

    Polska miała deficyt wody jakieś 25 lat temu. Teraz to pogadaj z corocznymi
    powodzianami na temat tego deficytu.

    > A gdzie norwedzy wydobywają te ropę ?
    > Kopią dziury w Oslo i wpuszczają tam koktaile niewiadomego pochodzenia ?
    > norwegioa gestość zaludnienia: 15 os /km2
    > polska : 120 os / km2

    No cóż na pewno masz rację: przy tej gęstości zaludnienia to lepsza EJ.
    Bedziemy miec az 10% zapotrzebowania i 15mld dolarów kosztów. Za 30-40 lat
    się zwróci. Nie ważne że 30 lat to granica bezpieczeństwa. Dobra EJ
    pociągnie jeszcze kolejne 20 lat jak ją podrasują polscy hydraulicy a prąd
    będzie za free. Niezła inwestycja - wchodzę w to.