  • Data: 2011-05-16 18:30:37
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią [o dobrych i złych zielonych]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ja nie rozpatruje ego w kategoriach zly-dobry tylko interesow
    > Mimo ze nie lubie ruskich to jednak podziwiam ich skutecznosc. Bo zeby miec
    > "w swoim reku" szefa Niemiec to wymaga super skutecznosci.
    >
    > A co do gazociagu polnocnego.... pytanie kto na tym zyskal (na tych
    > protestach) lub czy nie byla to zaslona dymna?

    Według spiskowej teorii dziejów (możliwe że) pozwolono Gazpromowi
    "utopić miliardy" (przeinwestować) w Gazociągu Północnym/Bałtyckim
    żeby mu potem boleśniej dowalić "gazem z łupków" :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Geniusz to czasem tylko instynkt, który nie podlega doskonaleniu; częściej