  • Data: 2017-10-24 07:50:05
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "miumiu" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <w...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnoun7gp.2l0s.wojciech.bancer@pl-test.org...
    > On 2017-10-21, j...@j...org <j...@j...org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo ogłosili hard forka. Więc każdy chce kupić by dostać darmową walutę. :)
    > Spadnie pewnie po forku (25.10).

    Haha, i nagle się okazuje że bitcoiny mozna rozmnozyc :) Ja walę, ale
    przekręt :))) Cywilizowany świat patrzy z niedowierzaniem. Kasę ładują tu
    chyba już tylko dzikie kraje, gdzie ludzie nie doswiadczyli jeszcze co to
    jest piramida finansowa. Ten bitcoin to w zasadzie pierwsza globalna
    piramida finansowa na świecie. O ile w takiej Polsce kasa ładowana w
    piramidy finansowe szybko sie konczy to w skali globalnej moze byc ciekawie.
    Nie zdziwie sie jak to dojdzie do miliona $. Oczywiscie nikt tego nie
    spieniezy, bo choć kapitalizacja jest rzędu kiludziesieciu miliardow dolarów
    (w tej chwili), to pieniądze ktore to pchają są tysiące razy mniejsze :)
    Ale bitcoin ma tez dobre strony - to dobry test odpornosci na pazernosc dla
    tych ktorzy nie dadza sie wciagnac :)

    Pzdr