  • Data: 2017-10-24 17:20:29
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    org...

    > Ale z tego obrazowego porownania to mi wynika, ze jesli mam teraz
    > jakies BTC, to po forku bede mial rowniez BTG.

    Dokładnie.

    > Potem sie rozjada, ale najpierw bedzie duplikacja, co oczywiscie
    > zacheca do zakupu BTC przed forkiem :)

    Dokładnie! Stąd przez ostatnie tygodnie skok ceny :)

    > No i ciagle mi sie wydaje, ze jak wykopalem cos w BTC, to warto bedzie
    > sprawdzic czy kod nie pasuje tez w BTG.

    Do momentu forka, a potem to już się rozjedzie.
    Będzie chodzić w innej sieci po prostu.

    > Jesli jednak prad potrzeby do kopania kosztuje na razie (w BTG) np
    > $100, to jest interes i to olbrzymi :-)

    Jeśli. Chcesz to policz i zarabiaj. Ale może się okazać, że zanim
    wykopiesz to wartość spadnie. Nie ma gwarancji. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com