  • Data: 2017-10-24 13:45:08
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    >Cena BTC przecież jest oparta w tej chwili o czystą spekulację :)

    To tym bardziej chyba ?
    Widmo konkurencji sugeruje spadek, to spekulanci powinni czym predzej
    sprzedawac.

    A oni chyba maja nadzieje, ze im wzrosnie bo sie rozmnozy ?

    >A tego nie rozumiem :)

    O ile wiem, to kopanie polega na wyszukaniu jakis tam kodow.

    Czy te kody nie beda dobre w tych nowych, alternatywnych bitcoinach ?

    J.