  • Data: 2017-10-24 16:21:10
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    org...

    > No ale czy po wykopaniu nowego kodu w BTC nie da sie zglosic tego
    > samego kodu jako wykopanego w BTG ?

    Nie. Po rozdzieleniu już będzie rozdzielone i tyle.
    Powiedzmy, że "obrazowo" fork polega na tym, że ktoś robi kopię całej istniejącej
    sieci i puszcza ją na swoich torach. I od momentu forka są to 2 odrębne sieci.

    > A o ile pamietam, to w BTC na poczatku jakos latwo sie kopalo - to czy
    > posiadacze kopalni nie zacieraja rak, bo teraz bardzo szybko kopia BTG
    > ?

    Trudność zalezy od 2 czynników:
    - ilości wykopanej waluty w stosunku do max
    - ilości "kopiących"

    Im mniej kopiących tym łatwiej się kopie.
    A co z tego, że bardzo szybko będziesz kopać BTG?
    Jego początkowa wartość jest określona chyba coś na $400.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com