  • Data: 2017-10-24 16:36:56
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    org...
    On 2017-10-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie. Po rozdzieleniu już będzie rozdzielone i tyle.
    >Powiedzmy, że "obrazowo" fork polega na tym, że ktoś robi kopię całej
    >istniejącej
    >sieci i puszcza ją na swoich torach. I od momentu forka są to 2
    >odrębne sieci.

    Ale z tego obrazowego porownania to mi wynika, ze jesli mam teraz
    jakies BTC, to po forku bede mial rowniez BTG.
    Potem sie rozjada, ale najpierw bedzie duplikacja, co oczywiscie
    zacheca do zakupu BTC przed forkiem :)

    No i ciagle mi sie wydaje, ze jak wykopalem cos w BTC, to warto bedzie
    sprawdzic czy kod nie pasuje tez w BTG.

    >Trudność zalezy od 2 czynników:
    > - ilości wykopanej waluty w stosunku do max
    > - ilości "kopiących"

    >Im mniej kopiących tym łatwiej się kopie.
    >A co z tego, że bardzo szybko będziesz kopać BTG?
    >Jego początkowa wartość jest określona chyba coś na $400.

    Jesli jednak prad potrzeby do kopania kosztuje na razie (w BTG) np
    $100, to jest interes i to olbrzymi :-)

    J.