    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bitcoin
    Date: Fri, 6 Oct 2017 07:31:28 +0200

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:59d366ff$0$663$65785112@news.neostrada.pl...

    > I podobno szykuje się rozłam na przynajmniej 3 rodzaje BTC bo towarzystwo
    > kopiące (te duże ryby) się pokłóciły.

    Jak to podział? I każdy po 21mln? No to pęka mit o nierozmnażalności :) W
    zasadzie to przecież nic nie stoi na przeszkodzie żeby bitcoina rozmnożyć o
    BTC2 czy BTC3. Przeciez już istnieją inne kryptowaluty, ktore wcale nie są
    gorsze ani lepsze :)
    Czuję w kościach że za kilka lat o bitcoinie będzie się mówić jako o
    przekręcie stulecia. Taki nowy ambergold tylko większy. I znowu będzie armia
    "pokrzywdzonych", którzy "nie wiedzieli o ryzyku" i grube ryby politycy
    stojący za tym :)

    Pzdr