  • Data: 2017-10-10 00:14:05
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-10-17 o 23:53, Marcin N pisze:tym kluczem
    > Nie jestem ekologiem i także uważam to za marnowanie energii.

    Jeśli to liczenie dla samego liczenia, to oczywiście nie ma to sensu.
    Klucz 512 bitowy w zasadzie gwarantuje niełamalność w sensownym czasie,
    a podpisanie elektroniczne czegoś tym kluczem to kwestia sekund.
    Zaczynam odnosić wrażenie, ze kopanie polega na bezsensownej próbie
    wyliczenia metodą bruce force kodu.