  • Data: 2019-03-18 13:41:33
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-18 o 09:52, gosc pisze:

    > Można zabrać raspberry pi lub jakiś linux live cd/usb i korzystać z
    > dowolnego komputera podłączonego do internetu.

    Przekracza moje kompetencje :(
    1. Linuxa nigdy nie używałem.
    2. Ktoś kiedyś chciał od nas jakiegoś projektu na rospberry ale poległem
    na wstępie - nie udało mi się znaleźć przyzwoitego datasheet. Potrzebna
    nam była dokumentacja sygnałów na jakimś jego złączu do wyświetlacza.
    Nie rozumiem jak ludzie używają czegoś do czego nie ma dokumentacji.
    Jeden dzień się tym zajmowałem kilka lat temu - może po prostu za
    krótko, ale jeden dzień na znalezienie dokumentacji to w czasach www
    powinno zdecydowanie być dość. Dokładne wymiary płytki też udało mi się
    znaleźć jedynie gdzieś pokątnie odtworzone przez kogoś - czyli poziom
    ufności poniżej 100% - no paranoja.
    P.G.