  • Data: 2019-03-15 10:07:33
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 marca 2019 21:55:52 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:

    > Jak takie rzeczy się załatwia w dzisiejszych czasach?

    Ja tam noszę "przy sobie" 60, a czasem i 80k na kredytówkach i się nie niepokoję.
    Już większą głupotą jest trzymanie kasy za nieruchomość na nieoprocentowanym ROR.
    W mille obecnie do bodajże 200k masz 2,7% na koncie oszczędnościowym zakładanym od
    ręki (np. przez apkę), ale to niestety krótka oferta.

    A jak chcesz tak bardzo oddzielić to trzeba założyć konto w innym banku i nie
    instalować jego apki ;)
    Zaś na serio - mogę Cię np. polecić jako klienta citi gold, jest za to premia 2
    tysiące, jeśli wpłacisz 330k i je w banku przez 3 miesiące utrzymasz - podzielimy się
    fifty-fifty, jak chcesz, to daj znać na priv.
    Trzymając u nich te 300k unikniesz też opłaty za konto.
    Nie musi być to w złotówkach (bo na tym stracisz), może być w euro czy dolarach
    (załatwisz za darmo via kantor aliora).
    A jak masz 3 miliony, to premia będzie 7 tysięcy ;>