  • 11. Data: 2002-09-23 21:13:08
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Nowak wrote:

    > Aha... Czy ktoś z pełnoletnich Grupowiczów używa izzyKonta? Jeśli
    > tak, to po co? ;)

    Tak, bardzo wielu. Do przelewów zdefiniowanych.
    Więcej wyjaśnień na http://mbank.blog.pl

    Tobie zapewne tak ;)

  • 12. Data: 2002-09-24 17:49:38
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, bardzo wielu. Do przelewów zdefiniowanych.
    > Więcej wyjaśnień na http://mbank.blog.pl

    Dzięki. Ale nadal nie rozumiem, dlaczego zaleca się przelewy z izzyKonta,
    jeśli można je również bez prowizji wykonać z eKonta...

    "* UWAGA nr 1 - ten model nie jest idealny. Stosunkowo duża "odległość"
    między wpływami a rachunkiem "kartowym" może być niewygodna, zwłaszcza gdy
    chodzi o wypłaty w sytuacjach pilnych, gdy posługujemy się automatycznym
    serwisem telefonicznym via telefon komórkowy. Można więc skrócić ten model,
    zastępując izzyKonto eKontem, które służy wówczas do rozliczeń przelewowych
    i kartowych jednocześnie, ale... jest to mniej bezpieczne z powodu
    wzmiankowanych zakłóceń."

    Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?

    pozdrawiam
    --
    Tomasz Nowak
    //matematyka w polityce:

  • 13. Data: 2002-09-25 18:43:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Nowak wrote:
> [...]
    > eKontem, które służy wówczas do rozliczeń przelewowych i kartowych
    > jednocześnie, ale... jest to mniej bezpieczne z powodu wzmiankowanych

    Wlasnie po to, zeby wydzielic rachunek obslugujacy przelewy i zlecenia stale
    od rachunku kartowego.
    Najbardziej klarownie IMHO wyjasnia to Shuriken własnie tam, gdzie podalem,
    czyli na http://mbank.blog.pl. Nie podejmuje sie wyjasnic tego jeszcze
    bardziej ;)