  • 1. Data: 2002-09-18 17:20:34
    Temat: PZ w TPSA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    W TPSA wysylaja druczek PZ do domu - tel. 0 800 508018 - tak jak mi Pan
    powiedzial - mozna oplacac nawet, jesli telefon nie jest zarejestrowany na
    platnika :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-18 17:31:32
    Temat: Re: PZ w TPSA
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    AMRA wrote:
    > W TPSA wysylaja druczek PZ do domu - tel. 0 800 508018 - tak jak mi
    > Pan powiedzial - mozna oplacac nawet, jesli telefon nie jest
    > zarejestrowany na platnika :)

    To prawda, wysyłają, angażując siły ludzkie i płacąc za przesyłkę.
    Zamawiający, pamiętajcie żeby opieprzyć ich za to, że nie ma tego druczku po
    prostu na stronach TPSA ;)

  • 3. Data: 2002-09-18 18:53:01
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    AMRA wrote:
    > W TPSA wysylaja druczek PZ do domu - tel. 0 800 508018 - tak jak mi Pan
    > powiedzial - mozna oplacac nawet, jesli telefon nie jest zarejestrowany na
    > platnika :)

    Ok, ale czy ten druczek mozna tak po prostu odeslac, czy trzeba zaniesc
    osobiscie i walczyc z b... bokistkami ?
    Ostatnio uslyszalem, ze 1. Nie ma takiego banku, 2. Ze to pewnie jakis
    nowy bank, 3. Ze faktycznie jest taki bank, ale tpsa nie ma z nimi
    podpisanej umowy (po 10 min. stukania Bokistki w klawiature), 4. Ze na
    2 numery potrzebne sa 2 druki, 5. Ze nie mam dowodu osobistego
    wlasciciela rachunku - telefon jest na firme - dzialalnosc gospodarcza.
    Zapytana, po kie licho jej ten dowod, skoro na druku jest i podpis taki
    sam jak na karcie w banku, i pieczatka, i jak chce to moge jej te
    pieczatke na czole przystawic, bokistka odpowiedziala, ze musi byc i
    juz. Tu sie niestety poddalem.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 4. Data: 2002-09-18 20:56:50
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Miroslaw Moczyrog" napisal w wiadomosci ...
    (ble, ble, ble)
    i pieczatka, i jak chce to moge jej te
    > pieczatke na czole przystawic, bokistka odpowiedziala, ze musi byc i
    > juz. Tu sie niestety poddalem.

    Zwazywszy, ze mogly to byc jej ostatnie dni w pracy (TPSA likwiduje
    BOKi), co niewatpliwie jest stresujace, zachowala sie wobec
    ciebie calkiem w porzadku. Nalezalo ci sie po prostu w morde.

  • 5. Data: 2002-09-18 21:14:48
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    jo44 wrote:
    > Nalezalo ci sie po prostu w morde.

    Wiem. Powinienem byl przeprosic, za to ze je napastuje jakimis PZ. I
    cieszyc sie, ze w ogole mam telefon.

    pozdrawiam, mimo dawania w morde

    mirek

    BTW. TPSA zlikwidowala kasy w BOKach, same BOKi na razie sie uchowaja.

  • 6. Data: 2002-09-19 02:15:28
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2002 23:14:48 +0200,
    osoba podpisana: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>
    napisała:
    [...]
    > BTW. TPSA zlikwidowala kasy w BOKach, same BOKi na razie sie uchowaja.
    Tylko po to żeby je otworzyć :-)

    Patrz: <alnarj$631$1@news.tpi.pl> w pl.misc.telefonia

    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 7. Data: 2002-09-19 06:44:50
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ok, ale czy ten druczek mozna tak po prostu odeslac, czy trzeba zaniesc
    > osobiscie i walczyc z b... bokistkami ?

    W moim przypadku do druczka załączona była koperta zwrotna i odesłałem go
    pocztą. Miało to miejsce w maju. Kilka dni temu otrzymałem wreszcie pierwszy
    rachunek płatny PZ. Co ciekawe, do rachunku dołączony jest wypełniony
    przekaz, a także reklamówki, w których TPSA proponuje mi, abym skorzystał
    z... PZ lub zapłacił rachunek na poczcie!
    Nie wspomnę już o reklamie poczty głosowej - po wybraniu numeru 9426
    słyszę "nie ma takiego numeru" (brak możliwości technicznych).

    Pozdrawiam
    JarekB

  • 8. Data: 2002-09-19 08:45:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek"
> [...]
    > przekaz, a także reklamówki, w których TPSA proponuje mi, abym skorzystał
    > z... PZ lub zapłacił rachunek na poczcie!

    reklamówki to bezmyslnosc, ale ten czerwony druczek na przelew to firmy
    dołączają na wypadek jakby na rachunku nie bylo srodków. Z Idei były takie
    druczki zawsze ale taki np AsterCity zaczął je wysyłać chyba dopiero miesiąc
    temu.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-09-19 11:50:47
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > W TPSA wysylaja druczek PZ do domu - tel. 0 800 508018 - tak jak mi Pan
    > powiedzial - mozna oplacac nawet, jesli telefon nie jest zarejestrowany na
    > platnika :)

    A po co zamawiac.
    idziesz do BOKu wypelniasz formularz i zostawiasz.
    Napewno bedzie szybciej :)

    Ja wypelnilem w BOKu na koniec maja i dopiero we wrzesniu PZ ruszylo.
    Wczesniej testowali ilu klientow jest chetnych ;)
    Mozna placic za kogos, ja tak mam. Ja place za telefon PZ ale telefon nie
    jest moj ;-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-09-19 16:35:09
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Miroslaw Moczyrog znowu nadaje:

    > BTW. TPSA zlikwidowala kasy w BOKach, same BOKi na razie sie uchowaja.

    No co ty nie powiesz. Pozdrowienia ze Słupska.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........