  • 1. Data: 2002-09-18 18:42:12
    Temat: Bezpieczeństwo mBanku
    Od: "Mirosław" <p...@p...onet.pl>

    Właśnie wysłałem (parę dni temu) umowę o założenie eKonta.
    Czy jest to faktycznie bezpieczne konto, bo widzę, że większość z Was
    zakłada eMaxa?
    Czy to w celu zwiększenia bezpieczeństwa czy aby wziąć większe
    oprocentowanie środków na rachunku.

    --
    Mirosław P.
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2002-09-18 19:54:01
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mBanku
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Mirosław" <p...@p...onet.pl>.
    Wed, 18 Sep 2002 20:42:12 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

    > Czy to w celu zwiększenia bezpieczeństwa czy aby wziąć większe
    > oprocentowanie środków na rachunku.

    dlaczego 'czy'? :)
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 3. Data: 2002-09-19 06:24:58
    Od: "Anonymous" <h...@y...com>

    1. Wszystkie kochane pieniążki na e-max
    2. Minimalna suma na e-koncie
    3. W razie kradzieży karty do e-konta tracisz max kasiorę na e-koncie
    4. Wieksze oprocentowanie? Hmm... roznica tak niewielka, ze nawet nie
    zwracam na to uwagi

    Pozdr

  • 4. Data: 2002-09-19 06:28:46
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakłada eMaxa?
    > Czy to w celu zwiększenia bezpieczeństwa czy aby wziąć większe

    I to i to. Zakładasz oba konta. eMax na oszczędności bez karty, eKonto z
    kartą jako rachunek bieżący

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-09-19 06:35:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Robert Wicik wrote:

    > I to i to. Zakładasz oba konta. eMax na oszczędności bez karty,
    > eKonto z kartą jako rachunek bieżący

    Po wstępnym przygotowaniu zobacz też materiały dla zaawansowanych ;)

    http://mbank.blog.pl

  • 6. Data: 2002-09-20 18:03:33
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po wstępnym przygotowaniu zobacz też materiały dla zaawansowanych ;)
    >
    > http://mbank.blog.pl
    to mi sie spodobało:
    * Jeżeli często wykonujesz transakcje niezaplanowane, zdefiniuj przelew z
    eMaksa2 na eKonto. Codziennie rano zasilaj eKonto odpowiednią kwotą (np.
    1000 zł, bo więcej i tak nie wypłacisz), a wieczorem - przed północą -
    wycofuj dostępne środki z powrotem na eMaksa2. Jest to upierdliwe, ale
    dzięki temu saldo eKonta też jest zerowe, a pieniądze pracują praktycznie
    wyłącznie na eMaksie.
    F.

  • 7. Data: 2002-09-20 19:01:03
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Figaro wrote:

> [...]
    > eMaksa2. Jest to upierdliwe, ale dzięki temu saldo eKonta też jest
    > zerowe, a pieniądze pracują praktycznie wyłącznie na eMaksie.

    No tak; rozszerzając nieco - wystarczy codziennie o 23:55 przelać wszystko
    na eMaxa a po 10 minutach z powrotem na eKonto. W ten sposób otrzymujemy
    wyżej oprocentowane eKonto. Lub, jak kto woli, eMaxa o zwiększonej
    funkcjonalności ;)

  • 8. Data: 2002-09-21 20:11:15
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to i to. Zakładasz oba konta. eMax na oszczędności bez karty, eKonto z
    > kartą jako rachunek bieżący

    Dobry wieczór,
    a czy jest możliwość założenia kilku eMaxów do jednego e-konta? Mój
    niepełnoletni brat mógłby zlikwidować książeczkę oszczędnościową, ja
    wpłaciłbym pieniądze (ok 1600zł) na eMaxa. Podział odsetek 50/50 :)
    I przy okazji - czy warto likwidować książeczki oszczędnościowe PKO? (BP)
    pozdrawiam
    --
    Tomek
    -----

  • 9. Data: 2002-09-21 20:18:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Tomasz Nowak wrote:

    > a czy jest możliwość założenia kilku eMaxów do jednego e-konta?
    Tak, 3 eMaxy oraz 1 izzyKonto

    > Mój
    > niepełnoletni brat mógłby zlikwidować książeczkę oszczędnościową, ja
    > wpłaciłbym pieniądze (ok 1600zł) na eMaxa.
    Jeśli brat skończył 13, to może założyć izzyKonto o oprocentowniu eKonta.

  • 10. Data: 2002-09-22 16:48:37
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    > Tak, 3 eMaxy oraz 1 izzyKonto

    Aha... Czy ktoś z pełnoletnich Grupowiczów używa izzyKonta? Jeśli tak, to po
    co? ;)

    > Jeśli brat skończył 13, to może założyć izzyKonto o oprocentowniu eKonta.

    Dzięki! Dobrze wiedzieć, ale chyba bardziej opłaci mi się pierwsza możliwość
    :)

    --
    pozdrawiam