  • 11. Data: 2004-05-29 20:31:45
    Temat: zaburzenia wzwodu?
    Od: "Pulemiot" <p...@o...pl>

    czy co?

    ciągle tylko "bepehahhahaha" i "bepehahaha". Jak Ci źle to się stamtąd wynieś i
    skończ z wypłakiwaniem się na niusach, bo mi się zacieki robią na monitorze
    podczas czytania grupy.

    Pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2004-05-29 20:39:48
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jeszcze zatesknisz do BePeHahahahahahaha...... ;)

    W zakresie aktualnego salda? Nie sądzę.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-05-29 20:45:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Tak czytam te Twoje wypociny Bartol i zauważyłem jedno.
    > Co jak co, ale narzekać to to Ty lubisz. I chyba jesteś jakimś masochistą,
    > skoro w dalszym ciągu utrzymujesz konto w banku, którego tak
    > nienawidzisz....

    Ja tam na takie powazne uczucia nie cierpie. Po prostu bank jaest
    zalosny i zawiodlem sie na nim na calej linii, a nawet jeszcze bardziej.
    Bo brak aktualnych podstawowych informacji to zgroza jest po prostu.

    Heh, zadalem im pytanie dlaczego Sezam dziala tak jak chce, a nie jak
    powinien. Nie odpowiedzieli. ROTFL

    > Tutaj masz linka do internetowego formularza mBanku
    > http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml
    > Na podstawie tego opisu, który tam jest zamieszczony wnioskuję, że jakieś 2
    > tygodnie po wypełnieniu i wysłaniu formularza będziesz już mógł w pełni
    > korzystać z rachunku. Zlikwiduj konto(a) w BPH; Twoja rezygnacja napewno
    > uderzy w bank niczym grom z jasnego nieba, a Twój doradca straci robotę.
    > A ponadto przestaniesz się użalać nad sobą, jaki to biedny jesteś i jak Cię
    > to wszyscy krzywdzą (zrobisz tym pewnie paru osobom przysługę).

    Spoko stary, wiepier*&^% z tamtad, jak tylko inne konto zaloze. Pewnie
    cholera bede musial sie do oddzialu z 5 razy fatygowac. A niech to szlag.

    Swoja droga rekord swiata. Konto zlikwiduje po 3 miesiacach od
    zalozenia. To dopiero beznadziejny bank jest. Zeby tak szybko mnie
    calkowicie zniechecic, fju, fju, malo ktory tak potrafi.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-05-29 21:00:14
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Wydrukowac moge, ale do Lodzi nie bede zapier&^%$. ;-)

    A jakie miasto ?
    *od czerwca ma byc 14 mKiosków ;)

  • 15. Data: 2004-05-29 21:03:41
    Temat: Re: zaburzenia wzwodu?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Pulemiot napisał:

    > czy co?

    Nie, wszystko ze mna w porzadku. Za to osoby odpowiedzialne
    zaelektroniczne kanaly dostepu w BePeHahahahaha cierpia na impotencje
    umyslowa.

    > ciągle tylko "bepehahhahaha" i "bepehahaha". Jak Ci źle to się stamtąd wynieś i
    > skończ z wypłakiwaniem się na niusach, bo mi się zacieki robią na monitorze
    > podczas czytania grupy.

    Na to jest kilka sposobow. Ignorowanie watkow, filtry, kf itd.

    Grupa jest po to by opisywac swoje zmagania z bankami. Pod tym wzgledem
    BePeHahahahaha jest urzekajacy, codziennie mnie czyms potrafi zauroczyc.

    Bartol

  • 16. Data: 2004-05-29 21:05:56
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > W zakresie aktualnego salda? Nie sądzę.

    Tym bardziej, ze transakcje __rozliczane__ sa w zasadzie następnego dnia.

  • 17. Data: 2004-05-29 21:10:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > Tym bardziej, ze transakcje __rozliczane__ sa w zasadzie następnego dnia.

    Jakie transakcje? Wyplaty z bankomatu pojawiaja sie w Sezamie po kilku
    godzinach najwczesniej, blokady po zaplaceniu karta nawet po kilku
    dniach, i wisza do tego w nieskonczonosc.

    Bartol

  • 18. Data: 2004-05-29 21:14:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > A jakie miasto ?
    > *od czerwca ma byc 14 mKiosków ;)

    Eeeee, wlasnie dokonalem dziela wielkopomnego i wypelnilem wniosek o
    konto w mBanku. Chyba dzisiaj nie zasne z wrazenia.

    Zdaje sie, ze w mBanku to trzeba wszystko po trochu i na piechote. Kiedy
    moge zamowic karte? Bo z tego co pamietam, to nie daja jej tak po prostu
    od reki, a w formularzu odpowiedniego pola nie widzialem.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-05-29 21:17:09
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Jakie transakcje? Wyplaty z bankomatu pojawiaja sie w Sezamie po kilku
    > godzinach najwczesniej, blokady po zaplaceniu karta nawet po kilku
    > dniach, i wisza do tego w nieskonczonosc.

    Miałem na myśli mB/Multi. Blokada jest od razu, a rozliczenie następnego dnia.

  • 20. Data: 2004-05-29 21:22:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > Miałem na myśli mB/Multi. Blokada jest od razu, a rozliczenie następnego dnia.

    OK. Dupki w BePeHahahaha nawet tego nie potrafia zrobic. Co ciekawe
    wszelkie transakcje karta sa autoryzowane, wiec informacja o tym co
    klient robil jest od reki. Zdaje sie, ze Sezam ma jakis strasznie niski
    priorytet przy dostepie do zasobow. Mam wrazenie, ze niektore zapytania
    umieraja smiercia glodowa. ;-)

    Bartol