    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Date: Sat, 29 May 2004 22:45:18 +0200

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Tak czytam te Twoje wypociny Bartol i zauważyłem jedno.
    > Co jak co, ale narzekać to to Ty lubisz. I chyba jesteś jakimś masochistą,
    > skoro w dalszym ciągu utrzymujesz konto w banku, którego tak
    > nienawidzisz....

    Ja tam na takie powazne uczucia nie cierpie. Po prostu bank jaest
    zalosny i zawiodlem sie na nim na calej linii, a nawet jeszcze bardziej.
    Bo brak aktualnych podstawowych informacji to zgroza jest po prostu.

    Heh, zadalem im pytanie dlaczego Sezam dziala tak jak chce, a nie jak
    powinien. Nie odpowiedzieli. ROTFL

    > Tutaj masz linka do internetowego formularza mBanku
    > http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml
    > Na podstawie tego opisu, który tam jest zamieszczony wnioskuję, że jakieś 2
    > tygodnie po wypełnieniu i wysłaniu formularza będziesz już mógł w pełni
    > korzystać z rachunku. Zlikwiduj konto(a) w BPH; Twoja rezygnacja napewno
    > uderzy w bank niczym grom z jasnego nieba, a Twój doradca straci robotę.
    > A ponadto przestaniesz się użalać nad sobą, jaki to biedny jesteś i jak Cię
    > to wszyscy krzywdzą (zrobisz tym pewnie paru osobom przysługę).

    Spoko stary, wiepier*&^% z tamtad, jak tylko inne konto zaloze. Pewnie
    cholera bede musial sie do oddzialu z 5 razy fatygowac. A niech to szlag.

    Swoja droga rekord swiata. Konto zlikwiduje po 3 miesiacach od
    zalozenia. To dopiero beznadziejny bank jest. Zeby tak szybko mnie
    calkowicie zniechecic, fju, fju, malo ktory tak potrafi.

    Bartol