  • 21. Data: 2004-05-29 21:29:03
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał:
    > Zdaje sie, ze Sezam ma jakis strasznie niski
    > priorytet przy dostepie do zasobow. Mam wrazenie, ze niektore zapytania
    > umieraja smiercia glodowa. ;-)

    Może jeszcze sie nie uporali z fuzją ? Bo pamiętam ze na poczatku mieli dosc
    spore problemy... Problemy __podobno__ byly na tyle donośne, ze to bylo powodem
    skreślenia Profile z listy pkobp (przy wyborze).

  • 22. Data: 2004-05-29 21:29:54
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Eeeee, wlasnie dokonalem dziela wielkopomnego i wypelnilem wniosek o
    > konto w mBanku. Chyba dzisiaj nie zasne z wrazenia.

    ;-))))

    > Zdaje sie, ze w mBanku to trzeba wszystko po trochu i na piechote. Kiedy
    > moge zamowic karte? Bo z tego co pamietam, to nie daja jej tak po prostu
    > od reki, a w formularzu odpowiedniego pola nie widzialem.

    Razem z umową dot. konta jest __dodatkowa__ umowe dot. kart. Tak wiec jak umowa
    dojdzie to bedzie mozna aktywowac kanały i takze karte zamowic...

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/centrum_kredytowe
    .html

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    * od czerwca ta lista mKiosków powiększy sie o:
    8 Zabrze
    9 Warszawa
    10 Wrocław
    11 Gorzów Wielkop.
    12 Stargard Szczeciński
    13 Łódź
    14 Wraszawa - fajna lokalizacja ;)

  • 23. Data: 2004-05-29 21:43:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > Razem z umową dot. konta jest __dodatkowa__ umowe dot. kart. Tak wiec jak umowa
    > dojdzie to bedzie mozna aktywowac kanały i takze karte zamowic...

    Ano spoko. Mogliby od razu karte przyslac, jak to sie dzieje w Inteligo.

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/centrum_kredytowe
    .html

    O nawet jest takie cudo u mnie w miescie. Ale nie chce mi sie tam lazic,
    bo daleko.

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

    A takiego cuda ni ma.

    Bartol

  • 24. Data: 2004-05-29 22:30:17
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > O nawet jest takie cudo u mnie w miescie. Ale nie chce mi sie tam lazic,
    > bo daleko.

    Tak myślałem ;) Jesli poślesz poczta umowę, to bedzie to strasznie długo
    trwało - pewnie z 2 tygodnie.
    Tak wiec chyba lepiej zrobic tak jak mówiła luzyta...

  • 25. Data: 2004-05-29 22:47:58
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-30 00:30, ~WD wrote:

    > Tak myślałem ;) Jesli poślesz poczta umowę, to bedzie to strasznie długo
    > trwało - pewnie z 2 tygodnie.
    > Tak wiec chyba lepiej zrobic tak jak mówiła luzyta...

    Widocznie TEN TYP lubi pod górkę ;-)) - nawet nie zapoznał się ze
    szczegółami wyrafinowanie zmyślnej procedury ;-), już przewiduję problemy...

    Bartol, zawsze możesz, pomimo złożonego już wniosku (choć tego nie
    lubią) wysłać w poniedziałek umowę przez CK - ale wiedz, że to też nie
    należy do standardowych procedur ;-)))

    --
    luzyta

  • 26. Data: 2004-05-29 23:28:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Na koncie mam jakies 500 zl, z czego zdecydowana wiekszosc zablokowana
    > roznymi transakcjami, z czego niektore to juz ponad tydzien grubo maja.
    > Dostepne srodki to jakies 70 zl.
    >
    > Poszedlem dzisiaj do sklepu, ale poniewaz nie ufam sezamowi, bo ten
    > zeznaje co chwile cos innego poszedlem do bankomatu. Sprawdzam dostepne
    > srodki i co widze? Oczywiscie saldo rachunku, czyli to 500 zeta.
    >
    > Rozpacz to malo.

    ile Ci placa za te zale na bph? mnie za darmo by sie nie chcialo tyle
    plakac...

  • 27. Data: 2004-05-30 08:40:44
    Od: derwich@

    Po co Ci konto jak i tak nie masz kasy żeby trzymać na nim :) BPH jest
    dobrym bankiem ale jak ktos ma 70 zl na koncie to niech lepiej założy
    sobie konto junior, lub w inteligo.

  • 28. Data: 2004-05-30 08:55:37
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > BPH jest
    > dobrym bankiem ale jak ktos ma 70 zl na koncie to niech lepiej założy
    > sobie konto junior, lub w inteligo.

    Akurat Inteligo, gdy się ma 70zł, nie jest dobrym pomysłem.
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2004-05-30 11:21:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik LUZYTA napisał:

    > Widocznie TEN TYP lubi pod górkę ;-)) - nawet nie zapoznał się ze
    > szczegółami wyrafinowanie zmyślnej procedury ;-), już przewiduję
    > problemy...

    Hmmm, prawde mowiac nic z tego co znalazlem na stronach mBanku nie
    zrozumialem, poza tym, ze ma do mnie ktos zadzwonic na wskazany numer. ;-)

    > Bartol, zawsze możesz, pomimo złożonego już wniosku (choć tego nie
    > lubią) wysłać w poniedziałek umowę przez CK - ale wiedz, że to też nie
    > należy do standardowych procedur ;-)))

    Cholera, moze tak zrobie jednak.

    Bartol

  • 30. Data: 2004-05-30 11:21:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik MarcinF napisał:

    > ile Ci placa za te zale na bph? mnie za darmo by sie nie chcialo tyle
    > plakac...

    WIesz, ja spolecznik jestem. Robie to bezinteresownie dla dobra ogolu.

    Bartol