  • 1. Data: 2004-05-29 15:05:11
    Temat: czy RPP podniesie stopy...
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Waszym zdaniem:
    kiedy? w czerwcu? później?

    LukasBank wprowadził niedawno nowe, trochę wyższe oprocentowanie lokaty
    rocznej powyżej 10k - 5,70%(sieć)/5,50(placówka). czy to można traktować
    jako zwiastun, zapowiedź podwyżek stóp?

    i jeśli tak się stanie, to o ile? o 0,25%? 0,50%? więcej?...

    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-05-29 15:21:25
    Temat: Re: czy RPP podniesie stopy...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako zwiastun, zapowiedź podwyżek stóp?
    >
    > i jeśli tak się stanie, to o ile? o 0,25%? 0,50%? więcej?...

    Raczej o 0,25. Wyzsza wydaje sie bezsensowna, bo glownym efektem ma byc
    efekt psychologiczny, ze moze to byc poczatek cyklu podwyzek, a nie
    mechaniczne schlodzenie koniunktury. Stopy nominalnie nadal sa na relatywnie
    wysokim poziomie (szkoda ze nie obnizyli bardziej wczesniej, teraz bylo by
    wieksze pole manewru). A kiedy ? Zalosujmy. Ale ja stawiam, ze nie w czerwcu
    i nie w lipcu i nie w sierpniu.

    marekz

  • 3. Data: 2004-05-30 07:39:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysokim poziomie (szkoda ze nie obnizyli bardziej wczesniej, teraz bylo by
    > wieksze pole manewru). A kiedy ? Zalosujmy. Ale ja stawiam, ze nie w

    Jezeli zlotowka bedzie sie wzmacniac, jak to ma miejsce teraz i polityka nie
    doprowadzi do gwaltownego zalamania kursu zlotego nie stawialbym na szybka
    podwyzke stop proc., najwczesniej na jesieni lub koncem roku.