  • 1. Data: 2004-05-29 12:35:06
    Temat: PRZELEW
    Od: "erni" <e...@o...pl>

    witam
    chce przelac pieniądze z mbanku do inteligo i wpisując numer
    50-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx wyskakuje mi ze jednostka nie istnieje,
    próbowałem bez kresek tez nie idzie ,jak mam wpisać ten cholerny numer
    konta żeby przelew poszedł ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-29 13:01:42
    Temat: Re: PRZELEW
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 14:35:06 +0200, "erni" <e...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >50-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx wyskakuje mi ze jednostka nie istnieje,
    >próbowałem bez kresek tez nie idzie ,jak mam wpisać ten cholerny numer

    Bez spacji i kresek wpisz. mBank ma takie narowy. :)
    I przypadkiem nie wpisuj jakichś spacji na końcu.

  • 3. Data: 2004-05-29 16:41:59
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    erni wrote:

> [...]
    > 50-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx wyskakuje mi ze jednostka nie istnieje,
    > próbowałem bez kresek tez nie idzie ,jak mam wpisać ten cholerny numer

    26 cyfrek rzadkiem bez spacji