  • 1. Data: 2004-05-29 12:18:43
    Temat: [inteligo] przerwa technologiczna 1 czerwca
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Połączenie ofert e-PKO i Inteligo

    W związku z połączeniem ofert e-PKO i Inteligo w dniu 1 czerwca od
    godziny 00:00 do ok. 10:00 nie będą dostępne serwisy transakcyjne - WWW,
    WAP oraz serwis telefoniczny. Nie będzie można również wykonywać
    transakcji kartami płatniczymi Inteligo ani w ramach serwisu Płacę SMS-em.

    Dołożymy wszelkich starań, aby udostępnić dostęp do kont jak najszybciej.

    Uprzejmie przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Serwis informacyjny dla posiadaczy e-Superkont: www.inteligo.pl/epko

  • 2. Data: 2004-05-29 12:29:49
    Temat: Re: [inteligo] przerwa technologiczna 1 czerwca
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO> napisał w
    wiadomości news:c99v2t$9rp$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Dołożymy wszelkich starań, aby udostępnić dostęp do kont jak najszybciej.
    >
    > Uprzejmie przepraszamy za powstałe utrudnienia.

    Uprzejmie przypominamy, iż w dniu 1 czerwca (wtorek) nastąpi połączenie
    ofert e-PKO i Inteligo.

    W związku z tym w dniu 31 maja (poniedziałek) od godz. 12.00 zostanie
    wyłączony dostęp do serwisu transkacyjnego e-PKO (karty PKO Ekspres Visa
    Electron oraz karta wirtualna będą funkcjonowały jeszcze do północy).

    Od 1 czerwca Twój rachunek e-Superkonto będzie funkcjonował już w ramach i
    na zasadach konta Inteligo.

    Rachunek zostanie udostępniony 1 czerwca. Od tego momentu będziesz miał
    możliwość wykonywania operacji na swoim rachunku.

    Czyli wlasciciele eSuperkont beda mieli zablokowany dostep do swoich kont od
    poludnia 31 maja do niewiadomo_kiedy...
    Jak po 10:00 w Dzien Dziecka wszyscy rusza aktywowac sobie karty i dostep do
    Inteligo to.... oj bedzie sie dzialo...;-))
    Ja tam na wszelki wypadek przenioslem sie na ten czas do Millennium z
    pieniedzmi i przelewami.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-05-31 20:19:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

> [...]
    > Jak po 10:00 w Dzien Dziecka wszyscy rusza aktywowac sobie karty i dostep do
    > Inteligo to.... oj bedzie sie dzialo...;-))

    Hehe, zlecilem przelew na 1 czerwca, ciekawe, czy sie wykona - oraz
    kiedy 8-)

    MJ