  • 21. Data: 2004-05-26 17:01:16
    Temat: Re: BePeHahahaha do znudzenia
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo jest tak oczywisty, ze az strach. A opowiadanie rzeczy oczywistych to
    > domena ludzi o niewyszukanym intelekcie.

    No wiem, czy taki oczywisty ;-))))

    > Jak to leci? Konto w Inteligo prowadzone przez PKO BP? ;-))))

    Siur - jest właścicielem firemki pt. Inteligo (o pardon - IFS ;-))))

    > Swoja droga to ironia losu, ze PKO BP prowadzi konta o absolutnie
    > najlepszym systemie powiadomien w Polsce (co nie znaczy, ze jest idealny).

    Hehehehe - taki moloch - kto by pomyslał ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-05-26 17:19:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Hehehehe - taki moloch - kto by pomyslał ;-)))

    No i to jest w tym wszystkim najsmieszniejsze. A taki solidny,
    dynamiczny i prezny bank jak BePeHahahahaha nawet aktualnej historii
    konta wyswietlic nie potrafi, o dzialajacych powiadomieniach nie
    wspominajac.

    Bartol

  • 23. Data: 2004-05-26 18:07:31
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    > dynamiczny i prezny bank jak BePeHahahahaha nawet aktualnej historii
    > konta wyswietlic nie potrafi, o dzialajacych powiadomieniach nie

    Bartol a może ty Jonasz jesteś po prostu i jeszcze o tym nie wiesz :)

    pozd
    Adam

  • 24. Data: 2004-05-26 18:29:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam S. napisał:

    > Bartol a może ty Jonasz jesteś po prostu i jeszcze o tym nie wiesz :)

    Etam Jonasz, ja jestem wieszczem i uzdrowicielem. Wlasnie na to wpadlem
    w innym watku. BePeHahaha po prostu wymieka, gdy sie do niego zabieram.
    ;-))))

    Bartol

  • 25. Data: 2004-05-26 21:00:13
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > No bez jaj. Kto ten system projektowal? Dzieci na lekcji informatyki?
    > Zajecia pod tytulem podstawy tworzenia stron www? Zgroza.

    nie wiem czy uzupełniali mi dzisiaj Historię w trakcie kiedy po raz 3
    naciskałem "pokaż" w historii, ale za 3 razem Historia się pojawiła :)

    david

  • 26. Data: 2004-05-26 21:11:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik david napisał:

    > nie wiem czy uzupełniali mi dzisiaj Historię w trakcie kiedy po raz 3
    > naciskałem "pokaż" w historii, ale za 3 razem Historia się pojawiła :)

    Ja probowalez z 10 razy na rozne sposoby i nic. Ale zaraz zajze, moze to
    dzisiaj wlasnie przypada ten wielkopomny moment, kiedy to raz na tydzien
    uaktualniaja historie rachunku.

    No i kupa. Oczywiscie hiastoria dalej konczy sie na 19.05. Moze
    informatycy zaczytali sie w "Koncu historii" Fukuyamy?

    Tak sie zastanawiam, czy zaden pier*&^%$ pracownik BePeHahahaha nie
    korzysta z Sez@mu i tego co tam sie dzieje nie widzi?

    Bartol

  • 27. Data: 2004-05-28 18:38:37
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Tak sie zastanawiam, czy zaden pier*&^%$ pracownik BePeHahahaha nie
    > korzysta z Sez@mu i tego co tam sie dzieje nie widzi?

    ja myślę, że oni doskonale wiedzą jakie są problemy; jak na to nie
    patrzeć pracownik BePeHa nie ma większego wpływu na to, jak w każdej
    większej instytucji gdzie "góra ma zawsze rację". 24 maja byłem w
    oddziale BPH załatwić parę spraw i mówię doradcy, że mam takie coś z
    Historią, on spojrzał na historię mojego konta, powiedział "dziwne" i na
    tym się ten problem skończył i więcej do tego nie wrócił. A że ja miałem
    ważniejsze sprawy, to nie drążyłem tematu.

    :)
    david