  • 1. Data: 2004-05-26 09:44:06
    Temat: BePeHahahaha do znudzenia
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Znowu historia rachunku dociera do 19.05 mimo, ze dzis jest 26.05. A
    pare transkcji w ciagu ostatniego tygodnia bylo.

    Zenada. Kolejna po braku maili o wplywach na rachunek.

    Zeby bylo jasne. Wylaczylem zapamietywanie stron kodowanych, a historie
    rachunku odswiezylem kilka razy na rozne sposoby. Dalej mam historie,
    owszem, ale troche zamierzchla.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-05-26 09:50:36
    Temat: Re: BePeHahahaha do znudzenia
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zeby bylo jasne. Wylaczylem zapamietywanie stron kodowanych, a historie
    > rachunku odswiezylem kilka razy na rozne sposoby. Dalej mam historie,

    Wyluzuj Bartol.
    Trzeba zwyczajnie przyjąć, że to jest prężny, dynamiczny bank.

    I dlatego stan kont klientów może się zmieniać dynamicznie (bo to dynamiczny
    bank). Raz Ci coś dodadzą raz ujmą. Bilans i tak wychodzi na zero. A jak się
    ktoś spręży (bo to prężny bank), to momentami nawet salda się zgadzają.

    PS.
    Wszystkiego dobrego dla wszystkich bankowych mam :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-05-26 10:04:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > ktoś spręży (bo to prężny bank), to momentami nawet salda się zgadzają.

    LOL, no i od razu lepszy humor mam. ;-DDDDDD

    Bartol

  • 4. Data: 2004-05-26 10:59:22
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Zeby bylo jasne. Wylaczylem zapamietywanie stron kodowanych, a historie
    > rachunku odswiezylem kilka razy na rozne sposoby. Dalej mam historie,
    > owszem, ale troche zamierzchla.

    Historia to historia.
    To co wydarzyło się wczoraj albo przedwczoraj to żadna historia.

    Pozdrawiam,
    Artur

    PS: Specjalnie założyłeś tam konto, żeby ponarzekać
    na ten bank, więc nie oczekuj, że ktoś będzie Ci współczuł ;)

  • 5. Data: 2004-05-26 11:05:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artek napisał:

    > PS: Specjalnie założyłeś tam konto, żeby ponarzekać
    > na ten bank, więc nie oczekuj, że ktoś będzie Ci współczuł ;)

    Eeee, az taki wredny to nie jestem. Podszedlem do BePeHahahaha z duzym
    kredytem zaufania majac nadzieje, ze to sensowny bank jest.

    Kredyt sie wyczerpuje w zastraszajacym tempie. Wlasciwie to juz sie
    wyczerpal, ale nie mam czasu szukac innego banku poza Inteligo z
    sensownymi powiadomieniami.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-05-26 11:33:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artek napisał:

    > A oszczegauem, oszczegauem...

    Wiesz, mimo wszystko chcialem sprobowac. Nastepnym razem bede sie
    sluchal. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-26 11:34:13
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

  • 8. Data: 2004-05-26 14:25:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartol Partol napisał:
    > mimo wszystko chcialem sprobowac. Nastepnym razem bede sie sluchal.
    > ;-)

    A w ogóle to będzie następny raz? Niedługo banków zabraknie ;-)

    Pozdrowieniam,

    K.

  • 9. Data: 2004-05-26 14:29:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > A w ogóle to będzie następny raz? Niedługo banków zabraknie ;-)

    Gdzie tam. Korzystam raptem z trzech, a na indeksie mam PKO BP i pekao.
    Reszty nie cwiczylem jeszcze, wiec wybor niby duzy, a tak na prawde to
    zaden. :-(

    Bartol

  • 10. Data: 2004-05-26 14:34:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Gdzie tam. Korzystam raptem z trzech, a na indeksie mam PKO BP

    Eeee nie gadaj. A Inteligo to pies ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn