  • Data: 2017-10-04 12:34:33
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest tak szybko, że nie zdąży się zabrać ręki.

    Zawsze jest ten moment, kiedy rozpoczęło się zapis do Flash i on, aby
    był skuteczny wymaga jakiegoś czasu i prądu i jak w tym trakcie napięcie
    siądzie poniżej pewnego minimum to nie można mieć pewności, że się
    zapisało dobrze - czyli dane danej komórki/strony są teraz losowe. A
    kondensatory w karcie raczej wielkie nie są.

    Nie znam parametrów Flash w kartach, ale jak kiedyś zabezpieczałem
    urządzenie przed utratą jakichkolwiek danych to procesor musiał dostać
    przerwanie "uwaga, spada napięcie na wejściu" wtedy wyłączał wszystkie
    obciążenia i energia w elektrolicie wystarczała na dokończenie procesu
    programowania (jeśli akurat był rozpoczęty) - chyba było to 20mA i max 50ms.

    Oczywiście można najpierw zapisać, a potem pipnąć, że ok, ale ludzie nie
    czekają aż pipnie.
    Dwa razy mi się zdarzyło, że być może za szybko zabrałem kartę i nie
    pamiętam czy wtedy chciało PINu, czy w ogóle transakcji chipowej.
    W każdym razie pani w sklepie mówiła, że jak się za szybko zabierze to
    tak jest.
    P.G.