  • Data: 2017-10-06 11:55:53
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:or7f73$nqp$1$P...@n...chmurka.ne
    t...

    >To nie pomysł. To założenie (przypuszczenie), że banki (aby ludziom
    >nie mieszać) dają do wyboru tylko jedną flagę:
    >- albo masz zbliżeniowość i wtedy do 50zł jest bezpinowo,
    >- albo nie masz zbliżeniowości i wszystko jest PINowo.

    >W każdym razie nie zdarzyło mi się nigdy wykonać transakcji chipowej
    >bezpinowo (nie mówię o transakcjach z podpisem).

    Zapraszam do wroclawia lub innego miasta z biletami by Mennica
    Polska.

    Automaty w tramwajach maja czytniki RF i chipowe, ale klawiatury do
    PIN nie maja.

    Tylko one nawet z zastrzezonej karty potrafia pobrac, wiec to raczej
    kiepski dowod.

    >Już kiedyś pisałem (nie związane z tym wątkiem), że ja bym chciał aby
    >karta zbliżeniowa była (dawała się ustawić na):
    >- można zbliżeniowo, ale zawsze PIN.
    >Te karty, które ja mam prawie na pewno nie dadzą się tak ustawić, ale
    >nie czytam regulaminów przy każdej zmianie...

    A w/w automaty zdaje sie zczytuja nr z karty, sprawdzaja/autoryzuja ja
    albo i nie, bo wszak zasiegu moze nie byc, potem wysylaja obciazenie
    do banku, a bank wszystko lyknie :-)
    I klient musi byc czujny, ze to pobrano po zastrzezeniu karty :-)

    Swoja droga - prepaidami dalo sie tam placic, i ciekaw jestem -
    lacznosc byla, czy prepaidy w chipie maja aktualny stan ...

    J.