  • Data: 2017-10-06 10:34:49
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłączenie pikacza nie musi oznaczać wyłączenia offline'owości - podobno oznacza w
    mBąku, ale citek odpowiedział, że u nich nie.
    > Nie testowałem.
    > Śmieszny był db - nie dość, że możliwość dali dopiero po roku od wymaganego przez
    KNF terminu, to jeszcze się okazało, że mój model karty na to nie pozwala i dopiero
    na duplikacie byłoby można ;>
    > A skąd pomysł, że wyłączenie pikacza oznacza niemożność transakcji bezpinowej?

    To nie pomysł. To założenie (przypuszczenie), że banki (aby ludziom nie
    mieszać) dają do wyboru tylko jedną flagę:
    - albo masz zbliżeniowość i wtedy do 50zł jest bezpinowo,
    - albo nie masz zbliżeniowości i wszystko jest PINowo.

    W każdym razie nie zdarzyło mi się nigdy wykonać transakcji chipowej
    bezpinowo (nie mówię o transakcjach z podpisem).

    Już kiedyś pisałem (nie związane z tym wątkiem), że ja bym chciał aby
    karta zbliżeniowa była (dawała się ustawić na):
    - można zbliżeniowo, ale zawsze PIN.

    Te karty, które ja mam prawie na pewno nie dadzą się tak ustawić, ale
    nie czytam regulaminów przy każdej zmianie...
    P.G.