  • Data: 2017-10-06 14:04:41
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-06 o 13:15, J.F. pisze:

    > IMO - wiekszosc z nich jednak autoryzuje on-line transakcje.
    > Ale te w tramwajach moga byc wyjatkiem, bo lacznosc niepewna jednak.

    Od czerwca mam kartę Citi - dostaję sms kilkanaście sekund po tym jak
    karta zostanie obciążona (dla poprzednich kart tak nie miałem).
    Jeszcze ani jedna transakcja bezpinowa nie wygenerowała takiego sms-a.
    Raz, albo dwa zdarzyło mi się za szybko machnąć kartą i wtedy chciał
    chipa i PIN i wtedy dostałem sms mimo, że kwota poniżej 50. Z tego
    wyciągam wniosek, że to, że dla bezpinowych nie dostaję sms nie wynika z
    tego, ze na sms też zrobili limit 50zł.

    Według mnie wszystkie bezpinowe były nieautoryzowane.
    P.G.