  • Data: 2017-10-06 13:15:06
    Temat: Re: Bazwarunkowo darmowe karty debetowe?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:or7nnu$qt4$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-10-06 o 11:55, J.F. pisze:

    >Wydaje mi się, że zastrzeżenie karty zbliżeniowej, która nie ma
    >licznika, albo ma np. tylko licznik dzienny transakcji (nowa data z
    >terminala - zeruje licznik)

    Az sie prosi falszywy terminal zrobic, z falszywa data ... ale moze
    maja zabezpieczenie, ze data tylko w jedna strone moze sie zmieniac
    :-)

    Hm, jesli maja ... to moze samemu zrobic terminal i ustawic date z
    2030 roku ...

    >a nowy użytkownik będzie wykonywał tylko transakcje poniżej 50PLN w
    >ogóle jest mało możliwe.
    >To znaczy klient nie powinien być obciążany jak karta zastrzeżona,
    >ale zakupy da się nią zrobić.
    >Były tu opisywane takie przypadki więc zakładam, że terminale nie
    >mają dość pamięci, aby rozsyłać do wszystkich w Polsce dane
    >wszystkich kart zastrzeżonych (lista na szczęście nie rośnie w
    >nieskończoność, bo jak termin ważności minie to już kartę można by z
    >listy usunąć.

    W takie cuda to watpie, bo za duzo pamieci.

    IMO - wiekszosc z nich jednak autoryzuje on-line transakcje.
    Ale te w tramwajach moga byc wyjatkiem, bo lacznosc niepewna jednak.

    J.